וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל העומס ברכבת: נוסעת התעלפה - פקח הגיע רק אחרי 15 דקות

21.10.2018 / 10:46

אחד הנוסעים ברכבת שיצאה מתל אביב לנהריה ביום חמישי סיפר כי נוסעת התעלפה בתא השירותים, שבו עמדו בשל הצפיפות בקרונות. "מה שבטוח זה שלרכבת היא לא תחזור בקרוב", סיפר. רכבת ישראל: "הפקח הגיע אליה במהירות האפשרית"

נוסעת איבדה את הכרתה על הרכבת, לחצן המצוקה לא עבד. קבוצת "בארכבת", מערכת וואלה! NEWS
"העומס היה מטורף כרגיל". העומס על הרכבת/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת "בארכבת"

על רקע התקלות האחרונות שנרשמו ברכבת ישראל, ביום חמישי התעלפה נוסעת ברכבת שנסעה לכיוון צפון כשעליה נוסעים רבים. הנוסעים ברכבת ניסו ללחוץ על כפתור המצוקה, ללא הועיל, ולבסוף הגיע פקח רק אחרי רבע שעה שבה הייתה ללא הכרה.זאב ביינשטוק, אחד הנוסעים שהיו על הרכבת שיצאה מתל אביב לנהריה בסביבות השעה 19:30 בערב, תיאר בפייסבוק את האירועים שהתרחשו על הרכבת העמוסה.

"העומס היה מטורף כרגיל ואנשים נדחסו אחד על השני. באמצע הנסיעה מישהי איבדה את ההכרה. ניסינו כמובן להגיע אל הפקח, גם על ידי לחיצה על כפתור החירום בשירותים (בו עמדנו, אבל זה נושא אחר), אבל גם אחרי רבע שעה של לחיצות ממושכות כלום לא קרה", כתב ביינשטוק.

עוד בוואלה! NEWS:
טרור על אש נמוכה: כשחמאס מנסה להוכיח שהמצב נמצא תחת שליטה
טראמפ: נפרוש מהסכם בקרת נשק גרעיני עם רוסיה - היא מפרה אותו
"הלכתי לקבל טיפול רפואי": החשוד בפגע וברח באשקלון הסגיר עצמו

נוסעת איבדה את הכרתה על הרכבת, לחצן המצוקה לא עבד. זיו ביינשטוק, מערכת וואלה! NEWS
"גם אחרי רבע שעה של לחיצות ממושכות על כפתור החירום כלום לא קרה"/מערכת וואלה! NEWS, זיו ביינשטוק

ביינשטוק סיפר כי הנוסעים ניסו התקשר למוקד הטלפוני של הרכבת, אך גם שם הם התקשו ליצור קשר עם גורם רלוונטי. "קיבלנו הודעה שבשל עומס פניות יש זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל, ולכן אחרי כמה דקות המתנה ויתרנו", כתב. ביינסטוק הוסיף: "בשורה התחתונה הגיעו כמה אנשי רפואה וטיפלו בה ואני מקווה שהיא בסדר. מה שבטוח זה שהיא לרכבת לא תחזור בקרוב". גורם ברכבת ישראל אישר בשיחה עם וואלה! NEWS כי חלפו 15 דקות מאז שהנוסעת התעלפה ועד שהגיע אליה הפקח.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "על הרכבת הנ"ל נרשמו עומסים שאינם חריגים בהשוואה לימי חמישי. לחצן המצוקה פעל כשורה. הפקח ברכבת הגיע במהירות האפשרית לנוסעת שחשה ברע מסיבה שאיננה ברורה, והגיש לה סיוע".

בשבועות האחרונים הורגשו עומסים כבדים ברכבת ישראל בעקבות פתיחת הקו בין ירושלים לנתב"ג, שלטענת הנוסעים גרמה לצפיפות בלתי נסבלת בקווים האחרים של הרכבת. חלקם מספרים כי הם נשארים על הרציף מחוסר אפשרות לעלות לקרונות. נכים ובעלי מוגבלויות נמנעים מנסיעה ברכבת בשל חוסר היכולת לעמוד במשך שעה וחצי של נסיעה. עוד דווח כי הרכבות שמסלולן התארך לא מצליחות לצאת בזמן כי לא ניתן לסגור את הדלתות ונגרמים עיכובים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully