וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלכתי לקבל טיפול רפואי": החשוד בפגע וברח באשקלון הסגיר עצמו

21.10.2018 / 7:17

כמדי שישי יצא יגאל סעדון לקניות כשהוא רכב על אופניים חשמליים דרך השדות באזור אשקלון, שנחשבים לבטוחים יותר לנסיעה. בני משפחתו שהוזעקו למקום מצאו את גופתו, לאחר שככל הנראה נפגע מאופנוע. החשוד, בן 23, הסגיר את עצמו למשטרה

צילום: מד"א, עריכה: איתי עמרם

יממה אחרי תאונת הפגע וברח שבה נהרג יגאל סעדון, בן 50 ממושב ברכיה. הבוקר (ראשון) החשוד, בן 23 הסגיר את עצמו למשטרה. סעדון יצא עם האופניים החשמליים לקניות לקראת השבת במתחם הקוסמוס באשקלון, ונסע דרך השדות מפני שהם נחשבו לבטוחים יותר לנסיעה. למרות זאת, שם הוא מצא את מותו. המשטרה מצאה בשטח אופנוע, שעל פי החשד עשוי להיות כלי הרכב שפגע בסעדון.

החשוד הגיע יחד עם עורכי דינו לתחנה בעיר. החשוד טען: "נפצעתי בתאונת הדרכים ונסעתי לקבל טיפול רפואי". לדבריו, הוא היה מאושפז בבית החולים וכשהבין שאדם נהרג - הסגיר את עצמו. עוד הוא טען כי הוא חשב שפגע בחיה ולא באדם.

עו"ד ינון היימן ועו"ד בנימין מלכה, המייצגים את החשוד, מסרו כי "מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין. אין מדובר על תאונת 'פגע וברח'. הוא נהג באופנוע בדיונות ולפתע פגע בו רוכב על אופניים חשמליים. בתחילה הוא חשב שפגע בו בעל חיים". לדבריהם, הוא "פונה לבית החולים כשהוא פצוע, חבול ומעורפל הכרה. עת שב להכרתו ושחזר אט אט את שאירע, הבין שהוא היה מעורב בתאונה, פנה אלינו וביקש להסגיר עצמו למשטרה באופן מיידי".

יגאל הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים, שהצעיר שבהם מהם חגג בר מצווה רק לפני חודש. עמוס סעדון, אחיו של יגאל, הוא שזיהה את גופתו ביום שישי: "התקשרו אליי תושבים מהמושב לספר לי מה קרה. רצתי הביתה ונסעתי למקום. ביקשו מימני בשטח לזהות אותו. פרצתי בבכי. לא יכולתי לרדת מהאמבולנס, זאת מכה קשה למשפחה".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: ישראלים מיידים אבנים לעבר פלסטינים בבית בורין שבשומרון
בן סלמאן לא ידע: לגרסה המופרכת של סעודיה למות חאשוקג'י יש יעד אחד
עין אחת ל-2020: הבחירות שיעבירו את ארצות הברית למצב טורבו

יגאל סעדון שנהרג בתאונת פגע וברח באזור אקשלון. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
בנו חגג בר מצווה רק בחודש שעבר. יגאל סעדון/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

עמוס הוסיף כי "אח שלי היה בן אדם ערכי, שגידל את ילדיו לערכים, היה איש של משפחה ועבודה". גם גלית, אשתו של עמוס, סיפרה עליו כי "הוא היה איש של נתינה וחסד, אבא נדיר. הוא כל כך דאג להם. אני לא יכולה לדבר עליו בלשון עבר, מאוד קשה לי". גלית הוסיפה כי היה חשוב ליגאל שילדיו התגייסו לשירות משמעותי ובתם, שלמדה בבית ספר דתי, התגייסה גם היא לשירות צבאי. "הוא תמיד חינך את הילדים לערכים ולדרך ארץ", הסבירה.

לדברי גלית, בעלה נהג לעשות את הקניות לשבת בכל יום שישי על אופניו, וחזר דרך השטח באופן קבוע. "ממה שאני מבינה, אופנוע או טרקטורון פגע בו", אמרה. "גילינו את זה בצורה מאוד קשה, כשתמונה שלו התפרסמה ברשתות החברתיות. ראיתי את התמונה ואת ההתקהלות פה אז הבנתי מיד, אף אחד לא בא לא דיבר לא כלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עשוי להיות כלי הרכב שגרם למותו של יגאל. אופנוע שנמצא בשטח/מערכת וואלה, צילום מסך

גלית הוסיפה כי אף גורם רשמי לא הגיע להודיע להם על התאונה או לדבר איתם מאז: "כשהילד הגיע למקום ורץ לשטח, הוא ראה דברים קשים. הוא ביקש מהשוטר שיתקשר אליי. השוטר שאל אותי אם אני יכולה לבוא אליהם ואמרתי לו שלא. הוא אמר שהם יבואו אליי, ואני עדיין מחכה לו".

לטענתה, "אף אחד לא בא להסביר לנו מה קרה, שום שוטר. אולי זאת טעות, אולי זאת אשליה. זאת מכת מדינה הטרקטורונים האלה, זאת מכה שיש פה גם במושב, והתרעתי על זה. אמרתי את זה המון פעמים. ניידות משטרה היו מגיעות לפה, נעמדות ליד הגן ומחלקות דוחות להורים שלא היו שמים חגורה לילדים. תמיד אמרתי: בואו ביום שישי בשעה 12:00, תראו מה קורה פה, אולי תצילו חיים".

רוכב אופניים חשמליים כבן 50 נהרג ליד מושב ברכיה שליד אשקלון, חשד לתאונת פגע וברח. דוברות המשטרה,
החשודים עדיין לא נתפסו. זירת התאונה/דוברות המשטרה

גלית אמרה כי היא "מצפה שיתחילו לעשות משהו. אל תחלקו סתם דוחות, תעבדו איפה שצריך, תבדקו שלנהגי הטרקטורונים יש רישיון נהיגה, שהם נוהגים במקום המתאים לרכב בו ותבדקו שהם נוהגים בצורה נאותה". היא הדגישה כי "יגאל נסע בדרכים צדדיות כדי לא להיפגע מרכב, ובסוף, דווקא בשבילים הצדדיים מצא את מותו. הוא תמיד הזהיר את הילדים על כך שאופניים חשמליים זה דבר מסוכן. והנה זה מה שקרה לו".

(עדכון ראשון: 22:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully