וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ישראלים מיידים אבנים לעבר פלסטינים בבית בורין שבשומרון

הישראלים, חלקם רעולי פנים, תועדו כשהם משליכים אבנים לעבר הכפר הפלסטיני והורסים גדר שהוקמה במקום. בארגון "יש דין" טענו כי החיילים במקום לא פעלו נגד מיידי האבנים, שגרמו לפציעת פלסטינים. בצה"ל הכחישו וטענו כי "הסרטון מציג תמונה חלקית"

קרדיט: יש דין

ישראלים תועדו היום (שבת) כשהם מיידים אבנים מכיוון המאחז גבעת רונן לעבר פלסטינים בבית בורין. בתיעוד ניתן לראות את הישראלים, שחלקם רעולי פנים, הורסים גדר שהקימו הפלסטינים במקום.

לפי ארגון "יש דין", שלושה פלסטינים נפצעו באורח קל ונגרם נזק לכלי רכב במקום. עוד הוסיפו בארגון כי חיילי צה"ל שנכחו במקום לא פעלו נגד מיידי האבנים, אלא הרחיקו את הפלסטינים בלבד. עם זאת, בצה"ל טענו כי "הסרטון המדובר מציג תמונה חלקית בלבד של האירוע".

לפי דובר צה"ל, "בשעות הצהריים החל חיכוך שכלל זריקות אבנים מסיביות בין מתיישבים לפלסטינים וכן בוצע ניסיון הצתה על ידי הפלסטינים. לוחמי צה"ל ומג"ב שקפצו לנקודה מיד עם תחילת החיכוך השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות ופעלו בכדי לעצור את החיכוך, למנוע את ניסיון ההצתה ולמנוע זריקת אבנים של המתיישבים". עוד נמסר כי "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון והסדר במרחב".

עוד בוואלה! NEWS:
"עוד יהיה כאן ראש עיר אתיופי": הכדורגלן שחולם לכבוש את עיריית נתניה
אחרי 88 יום בשבי: דאעש שחרר שישה דרוזים שנחטפו בדרום סוריה
בן סלמאן לא ידע: לגרסה המופרכת של סעודיה למות חאשוקג'י יש יעד אחד

יידוי אבנים בשטחים - ישראלים רעולי פנים תועדו משליכים אבנים לעבר פלסטינים בבית בורין. קרדיט: יש דין, אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי, קרדיט: יש דין

מוקדם יותר היום ירדה קבוצת ישראלים מכיוון יצהר ויידתה אבנים לעבר חקלאים פלסטינים, אך לא היו נפגעים באירוע. בשבוע שעבר, אחרי פיגוע הדקירה בכניסה לשכם שבו נפצעו חייל מילואים וצעירה מאלון מורה, תועדו ישראלים מיידים אבנים לעבר כלי רכב פלסטיניים שעמדו במחסום. בארגון "יש דין" אמרו כי שישה מהישראלים נמלטו כשניידת משטרה התקרבה אליהם, אך המשיכו ביידוי האבנים. כמו כן, כמה צעירים חסמו את הכביש לאחר הפיגוע ושניים מהם עוכבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully