וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעודיה מאשרת שהעיתונאי מת; הפגנות רגועות בעזה | כותרות השבת

בסעודיה טענו כי העיתונאי חאשוקג'י מת בעקבות קטטה בקונסוליה. גופי מודיעין בארה"ב הביעו חשש מהתערבותן של רוסיה, סין ואיראן בבחירות. בגבול עזה התקיימו הפגנות שלדברי גורמים בצה"ל היו מהשקטות בחודשים האחרנים. חדשות סוף השבוע

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

סעודיה מאשרת: העיתונאי מת בקונסוליה; בכירים הודחו

ערב הסעודית אישרה כי העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י מת בקונסוליה באיסטנבול, אחרי כשבועיים שבהן הכחישה את מעורבותה בפרשה וטענה כי הוא יצא מהמקום בחיים. תחת לחץ בינלאומי כבד, מסרו הרשויות בממלכה גרסה לאירועים ולפיה חאשוקג'י מת כתוצאה מתגרה שהתפתחה בינו לבין אנשים שפגשו אותו בקונסוליה באיסטנבול. לא נאמר מהי סיבת המוות והיכן גופתו.

גופי מודעין בארה"ב: חוששים מהתערבות רוסיה, סין ואיראן בבחירות

רשויות אכיפת החוק וסוכנויות המודיעין האמריקניות פרסמו הצהרה משותפת ובה הביעו חשש מנסיונות של מדינות כרוסיה, איראן וסין, ושל קבוצות נוספות להתערב בבחירות אמצע הקדנציה לקונגרס האמריקני, הצפויות להיערך בראשית חודש נובמבר, כמו גם בבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2020.

צה"ל: ההפגנות בגבול - מהרגועות שהיו בחודשים האחרונים

גורמים בצה"ל אמרו כי ביחס לאירועים קודמים, ההפגנות שהתקיימו בגבול רצועת עזה היו מהשקטות שהתרחשו בחודשים האחרונים. בהפגנות השתתפו כעשרת אלפים בני אדם, שרובם הפגינו ממרחק ולא התקרבו לגדר. מסגרת הפרות הסדר נפצעו שני פלסטינים מאש צה"ל לאחר שניסו לחצות את גדר הגבול לשטח ישראל - כך לפי דיווחים בתקשורת הפלסטינית. בשני מוקדים, בצפון הרצועה ובדרומה, נערכו נסיונות חבלה בגדר. צה"ל השיב בירי הרתעתי, והפלסטינים נמלטו מהמקום. על פי משרד הבריאות בעזה, כ-130 בני אדם נפצעו מאש צה"ל בסך הכל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שריפות הוצתו בעוטף עזה; צה"ל תקף חולייה ששיגרה בלוני תבערה

כלי טיס של צה"ל תקף חוליה שהפריחה בלוני תבערה לעבר שטח ישראל מדרום רצועת עזה - כך נמסר מדובר צה"ל. זאת, לאחר ששתי שריפות פרצו במהלך היו ביערות בארי ושוקדה, על פי החשד בגלל בלוני תבערה. עובדי קק"ל ומכבי האש הוזעקו ליערות על מנת לכבות את השריפות.

גורמי מודיעין בארה"ב: איראן העבירה לחיזבאללה מערכות לשיפור דיוק הטילים

גורמי מודיעין בארצות הברית העריכו כי איראן העבירה מערכות לשיפור דיוק טילים שנמצאים בידי חיזבאללה - כך דיווחה אתמול (שישי) רשת "פוקס". על פי הדיווח, המשלוח המדובר הוטס לפני כשלושה ימים מטהראן לביירות, ובמסגרתו הועברו בין השאר רכיבי GPS המסייעים בדיוק יכולת הפגיעה במטרות, באופן שמגדיל את האיום על ישראל. מדובר ברכיבים המיועדים להרכבה במפעלים איראניים הממוקמים בלבנון.

אחרי ההצעה להעברת השגרירות: רה"מ אוסטרליה איבד את הרוב בפרלמנט

ממשלת אוסטרליה תאבד את הרוב שלה בפרלמנט - כך עולה מספירה של יותר ממחצית הקלפיות במדינה אחרי הבחירות שנערכו במחוז וונטוורת'. תוצאות הבחירות, שעשויות לגרום למשבר פוליטי עבור ראש הממשלה סקוט מוריסון, מגיעות אחרי שהאחרון הצהיר כי הוא שוקל להעביר את שגרירות ארצו לירושלים.

לבני: הממשלה משמרת את חמאס; הליכוד: היא דוברת של אבו מאזן

ראשת האופוזיציה ציפי לבני מתחה ביקורת נגד מדיניות הממשלה בעזה וטענה כי היא מחביאה מהציבור את שינוי המדיניות המוצהרת של הכרעת חמאס, למדיניות מוסתרת של שמירת שלטון הארגון ברצועת עזה. "הממשלה בוחרת את האופציה הביטחונית הרעה יותר כי היא פחות מסוכנת לה פוליטית", הסבירה לבני בכנס לשכת עורכי הדין באילת. "היא מעדיפה שלטון חמאסי ולהבות אש נמוכות".

גורמים בליכוד הגיבו בחריפות לדבריה של לבני וקראו לה "לגלות אחריות". "על לבני להפסיק לשמש כדוברת של אבו מאזן שמשלם משכורות עתק לרוצחי יהודים ומנסה ללבות מלחמה חדשה בדרום על ידי חנק כלכלי של תושבי רצועת עזה", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully