וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה בצפון רצועת עזה

16.10.2018 / 8:22

כלי טיס של צה"ל תקף חולייה שהפריחה בלוני תבערה בצפון הרצועה. מתחילת השבוע פרצו כשבע שריפות ברחבי העוטף. אתמול תקף צה"ל עמדת חמאס לאחר ששני מחבלים הניחו מטען שהתפוצץ סמוך לגדר

צילום:שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

צה"ל תקף היום (שלישי) חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה בצפון רצועת עזה לעבר שטח ישראל. אתמול צה"ל תקף עמדת חמאס לאחר ששני מחבלים הניחו מטען חבלה על הגדר בדרום רצועת עזה. המטען התפצץ וגרם נזק לגדר ללא נפגעים מהכוחות.

מתחילת השבוע פרצו שבע שריפות ברחבי עוטף עזה זאת בעקבות בלונים שהופרחו מהרצועה. בתחילת השבוע נמצא בבית אלעזרי שסמוך לגדרה, באזור השפלה. הבלון ככל הנראה התפוצץ כשהיה באוויר. כוחות הביטחון הגיעו למקום והכבישים באזור נחסמו.

במקביל הפגינו אתמול מאות פלסטינים בצפון רצועת עזה מול קיבוץ זיקים. המפיגינים מבעירים צמיגים וזורקים אבנים על כוחות הביטחון שבמקום. על פי דיווחים של משרד הבריאות הפלסטיני 32 מפגינים נפצעו מאש צה"ל ועוד עשרות פצועים מחנק ורסיסים.

עוד בוואלה! NEWS
התקציב קוצץ והחוק להגנתן תקוע: מחדל הטיפול ברצח נשים בישראל
חוק הגיוס, הבחירות והחקירות: נתניהו ענה לשאלות כתבים במזנון הכנסת
תקלות ללא הפסקה: קווי רכבת בין ירושלים לנתב"ג בוטלו בשל בעיה במסילה

שריפה בחממות קיבוץ עין הבשור במועצה אזורית אשכול שבעוטף עזה 6.10.2018. שמעון ברק, מערכת וואלה! NEWS
שריפה שפרצה בשבוע שעבר כתוצאה מבלון תבערה בעין הבשור/מערכת וואלה! NEWS, שמעון ברק

בתחילת השבוע התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו למתיחות הגוברת ברצועה ורמז על פעילות קרובה. "החמאס לא הבינו את המסר. אם הם לא יפסיקו את ההתקפות הם יופסקו בדרך אחרת והיא תהיה כואבת מאוד". נתניהו הוסיף כי "אנחנו קרובים מאוד לפעילות מסוג אחר שתכלול מכות חזקות מאוד. אם יש לו שכל הוא יפסיק". בתוך כך הקבינט המדיני ביטחוני יתכנס בשעות הקרובות לדיון השבועי שנקבע מראש בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully