וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ לטרמפיאדה שולף סכין ודוקר את החייל: תיעוד הפיגוע בשומרון

סרטון אבטחה מתעד מהלך האירועים בהם התנפל מחבל על חייל מילואים ודקר אותו באמצעות סכין בצומת חטמ"ר שומרון בשבוע שעבר. החייל נפצע בינוני וצעירה נוספת ששהתה במקום נפגעה קל. המחבל נמלט מהמקום, אך נתפס ונעצר על ידי כוחות הביטחון כמה שעות לאחר מכן

צילום: מצלמות אבטחה

תיעוד שנחשף הערב (שני) ממצלמות האבטחה מתאר את רגעי הפיגוע ביום חמישי האחרון בצומת החטיבה המרכזית "שומרון" שבכניסה לשכם. בסרטון נראה המחבל כשהוא מסתער על חייל מילואים כבן 30 שעמד סמוך לתחנת אוטובוס דוקר אותו ונמלט. החייל נפצע באורח בינוני וצעירה בת 26 מאלון מורה ששהתה במקום עם משפחתה, נפצעה באורח קל מרסיסי הירי.

לאחר הדקירה חייל צה"ל שהיה עד לפיגוע ניסה לירות לעבר המחבל, שנמלט מהמקום. עד ראייה שנכח במקום סיפר על האירוע כי "המחבל הגיע מהכביש עם סכין ענקית. התחלתי לרוץ ושמעתי יריות".

עוד בוואלה! NEWS:
חוק הגיוס, הבחירות והחקירות: נתניהו ענה לשאלות כתבים במזנון הכנסת
תוך 48 שעות: תקלה שנייה בקו הרכבת המהירה מנתב"ג לירושלים
הילרי קלינטון מגנה על ביל: לא היה צריך להתפטר בשל פרשת מוניקה לוינסקי

פיגוע הדקירה בחטמר שומרון , אוקטובר 2018. תצפית TPS
זירת הפיגוע בשומרון, יום חמישי/תצפית TPS

המחבל שביצע את פיגוע הדקירה נעצר שעות לאחר מכן על ידי כוחות של צה"ל, שב"כ והימ"מ. המחבל, צעיר בן 19 מהכפר ג'מאעין שבאזור שכם, הועבר לחקירת שב"כ ובמהלך מעצרו לא היו נפגעים מקרב הלוחמים.

מוקדם יותר היום (שני) ניסה מחבל לדקור חיילים שהיו בצומת גיתאי, סמוך לברקן שבאזור השומרון. כוחות שהיו במקום ירו בו למוות. אין נפגעים נוספים. זהו הפיגוע השלישי בתוך כשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully