וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילרי קלינטון מגנה על ביל: לא היה צריך להתפטר בשל פרשת מוניקה לוינסקי

15.10.2018 / 21:13

המועמדת הדמוקרטית לשעבר לנשיאות ארה"ב אמרה כי בעלה והנשיא לשעבר לא ניצל לרעה את סמכותו כשניהל את הרומן עם המתמחה בבית הלבן. "היא הייתה אדם בוגר", אמרה קלינטון, שלא שכחה לעקוץ גם את טראמפ

ביל והילרי קלינטון לפני השבעת הנשיא דונלד טראמפ, וושינגטון. 20 בינואר 2017. GettyImages
ביל והילרי קלינטון לפני השבעת הנשיא דונלד טראמפ, וושינגטון. 20 בינואר 2017/GettyImages

המועמדת לנשיאות ארצות הברית לשעבר הילרי קלינטון מתייצבת לצד בעלה והנשיא לשעבר ביל, ואומרת כי הוא לא היה צריך להתפטר לאור הרומן שניהל עם מוניקה לוינסקי בבית הלבן.

בריאיון לרשת CBS שנערך אתמול נשאלה קלינטון אם בעלה היה צריך להתפטר לאחר שהתגלה דבר הרומן בין השניים והשיבה: "בשום אופן לא". היא אמרה כי הקשר בין הנשיא לשעבר והמתמחה בבית הלבן לא היה ניצול לרעה של כוחו של הנשיא, וכי לוינסקי "הייתה אדם בוגר" בזמן הרומן.

דבריה של קלינטון מגיעים לאחר שהסנאטורית הדמוקרטית קירסטן ג'יליברנד, שמכהנת בסנאט מטעם מדינת ניו יורק, שאותה יצגה קלינטון בעבר, נשאלה על כך בריאיון לניו יורק טיימס והשיבה כי "זה היה הדבר הראוי לעשות".

מוניקה לווינסקי, שזכתה לחשיפה ציבורית ותקשורתית בעקבות פרשת יחסי מין עם נשיא ארצות הברית, ביל קלינטון. AP
קלינטון ולווינסקי/AP

קלינטון הדפה את הדברים ושאלה את המראיין: "איפה החקירה נגד (הנשיא) המכהן, שמספר רב של תלונות הצטבר נגדו והוא התנער מהן בהכחשות וגיחוך?". בכך התייחסה קלינטון לשורה של נשים שהעידו לפני הבחירות לנשיאות בשנת 2016 כי דונלד טראמפ הטריד או תקף אותן מינית. טראמפ מצידו הכחיש בתוקף את הדברים.

כשנשאלה האם היה לה תפקיד בהשחרת המתלוננות נגד בעלה, השיבה קלינטון: "שום תפקיד. אני מקבלת אחריות על המילים והמעשים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully