וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בתאונה בנגב; תקרית חריגה בגבול עזה | כותרות השבת

שניים נהרגו ואדם נוסף נפצע קשה בתאונה סמוך לדימונה. 20 פלסטינים חצו את הגדר ברצועת עזה, שלושה המשיכו לעבר עמדת צה"ל ונורו למוות. טראמפ איים על סעודיה והזהיר כי אם היא אכן אחראית להיעלמותו של העיתונאי הסעודי היא "תיענש בחומרה". חדשות סוף השבוע

צילום: שי מכלוף עריכה: ליר שפיגלר

שבעה הרוגים בהפגנות בעזה; צה"ל חיסל מחבלים שחצו את הגדר

שבעה פלסטינים נהרגו בהפגנות בגבול רצועת עזה - כך הודיע משרד הבריאות הפלסטיני. שלושה מההרוגים הם מחבלים שחצו את גדר המערכת והתקרבו אל עמדת צה"ל.
במהלך האירוע חוליית מחבלים הניחה מטען חבלה על הגדר שבעקבותיו נפער חור גדול שאפשר ליותר מ-20 פלסטינים לחדור לשטח ישראל. רובם חזרו לשטח הפלסטיני אך שלושה מהם רצו לעבר עמדת צלפי צה"ל, שירו לעברם כשהם במרחק עשרות מטרים בלבד. השלושה מתו ויתר הפלסטינים הצליחו לגרור את הגופות בחזרה לשטח הפלסטיני.

שני הרוגים ופצוע קשה בהתנגשות בין שלושה כלי רכב סמוך לדימונה

שני בני אדם נהרגו בהתנגשות שלושה כלי רכב בכביש 25 סמוך לצומת דימונה. בתאונה נפצע גם אדם נוסף באורח קשה, אחד בינוני, ואדם נוסף נפצע באורח קל. בתאונה הידרדר אחד מכלי הרכב לתעלה סמוכה. הפצועים הם צעיר בשנות ה-20 במצב קשה, מעורפל הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צעיר נוסף בשנות ה-20 במצב בינוני ויציב עם חבלה רב מערכתית, ובן 40 שנחבל ונפצע באורח קל. שני נוסעים נוספים שהיו בכלי הרכב לא נזקקו לטיפול רפואי.

ארה"ב: ישראל, סוריה והאו"ם סיכמו על פתיחת מעבר קוניטרה ביום שני

ישראל, סוריה והאו"ם סיכמו לפתוח מחדש את מעבר קוניטרה ברמת הגולן החל מיום שני הקרוב - כך מסרה שגרירת ארצות הברית באו"ם, ניקי היילי. לדבריה, פתיחת המעבר "תאפשר לפקחי האו"ם להגביר את מאמציהם למניעת פעילות עוינת באזור רמת הגולן".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טראמפ: נעניש בחומרה את סעודיה אם היא אחראית להיעלמות העיתונאי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הזהיר כי אם ערב הסעודית אכן אחראית להיעלמותו של העיתונאי ומבקר השלטון ג'מאל חאשוקג'י, אז היא "תיענש בחומרה". עוד אמר טראמפ כי הרבה "מונח על הפרק" בפרשה שעלולה לגרום למשבר בין וושינגטון לבעלת בריתה הקרובה בריאד. עם זאת, הנשיא חזר על אי-רצונו לעצור את עסקות הנשק עם הממלכה, צעד שלדבריו עלול לפגוע בכלכלה האמריקנית.

הואשמה בתמיכה בחרם: נדחה ערעור סטודנטית שנאסרה כניסתה לישראל

בית המשפט המחוזי בתל אביב הודיע כי הוא דחה את ערעורה של לארה אל-קאסם על ההחלטה לאסור את כניסתה לישראל. אל-קאסם היא סטודנטית אמריקנית שהגיעה לארץ כדי להתחיל את שנת הלימודים באוניברסיטה העברית, אך המדינה מנעה את כניסתה בטענה שהיא תומכת בתנועת החרם על ישראל.

טראמפ: לא הוסרו הסנקציות על טורקיה בתמורה לשחרור הכומר האמריקני

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ דחה את הטענות כי נעשתה עסקה עם טורקיה להסרת הסנקציות בתמורה לשחרור הכומר האמריקני אנדרו ברונסון. טראמפ הוסיף כי הוא מצפה מטורקיה לשחרר את יתר העצורים האמריקנים ששוהים במעצר במדינתה. ברונסון צפוי לנחות היום בבסיס צבאי סמוך לוושינגטון ולהגיע לפגישה בבית הלבן עם הנשיא.

נמצא בבידוד בביתו: ישראלי שעובד בניגריה חלה באבעבועות הקוף

אזרח ישראלי אובחן כחולה באבעבועות הקוף (Monkeypox) - כך נמסר ממשרד הבריאות. החולה מתגורר ועובד באזור פורט הרקורט שבדרום ניגריה. הוא נדבק במחלה בזמן שהותו בניגריה, חלה כשבוע לאחר שחזר לישראל, ואובחן היום. מצבו טוב ובמגמת שיפור. הישראלי נמצא כעת בבידוד בביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully