וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומרני, יומרני מדי: כש-40 ישראלים מנסים להשפיע על הבחירות בארה"ב

10.10.2018 / 22:53

ההצעה של חברת יוצאי המודיעין מפ"ת לטראמפ הייתה מבטיחה: תמורת תשלום הם ישחירו את יריביו ברשת. אך הקמפיין כנראה מעולם לא יצא לפועל, כשהמשימה עצמה על היקפיה הייתה בלתי אפשרית. מומחה בתחום: "קמפיין מהסוג הזה הוא יותר מסובך גם מהשגת הארכיון הגרעיני של איראן"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעצרת בחירות בספרינגפילד 21 ספטמבר 2018. AP
ההצעות של החברה לאנשי טראמפ נועדו להשחיר את יריביו/AP

מי שינסה להגיע לאתר האינטרנט של חברת PSY-Group, חברת "התודעה וההשפעה" ששמה שוב נקשר בימים האחרונים לקמפיין הבחירות של דונלד טארמפ לנשיאות ארצות הברית, צפוי להתאכזב. הכתובת בה שכן בעבר אתר החברה מובילה כיום לאתר פורנו, שרשום על שם אדם בשם ויקטור מנדז'יוקוב מהעיר דנייפרופטרובסק באוקראינה. גם בגרסתו הקודמת האתר ממילא לא גילה כמעט דבר על החברה, מלבד כתובת בקפריסין וכתובת בארצות הברית. כעת גם הוא אינו זמין, כמו גם הטלפון של משרדי החברה בישראל.

ב-25 בפברואר השנה כונסו עובדי PSY Group במשרד בפתח תקווה, והתבשרו על ידי מנהליהם כי החברה הגיעה לסוף דרכה. לפי בקשת הפירוק, שהגיש בשם כ-30 מעובדי החברה עו"ד אורון קרן, המנהלים הסבירו כי "בשל שני מהלכים עסקיים קריטיים שלא צלחו, נקלעה החברה למחנק אשראי שאינו מאפשר לה לשלם את חובותיה". אפשר להניח שלפחות אחד מאותם מהלכים היה קשור לבחירות בארצות הברית.

עוד בוואלה! NEWS
דיווח: בכיר לשעבר במטה טראמפ ביקש מחברה ישראלית להכפיש את יריביו
טראמפ התנצל בפני קבנאו "על הכאב והסבל הנורא"
רוצה פסק זמן: שגרירת ארה"ב באו"ם היילי התפטרה מתפקידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully