וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכבה על הספסל האחורי עם פגיעות ירי": חשד לרצח בת 22 בנגב

25.9.2018 / 10:27

בבית החולים סורוקה שבבאר שבע נקבע מותה של תושבת שגב שלום שבפזורה הבדואית. במשטרה חושדים כי מדובר ברצח. הצעירה אותרה על ידי שוטרים בפעילות שגרתית שזיהו רכב חשוד, ביקשו מהנהג לעצור - ומצאו אותה פצועה במושב האחורי

צילום: יואב איתיאל; דוברות המשטרה

תושבת שגב שלום שבפזורה הבדואית, בת 22, מתה הבוקר (שלישי) מירי, ובמשטרה חושדים כי מדובר ברצח. הצעירה אותרה כששוטרים שעסקו בפעילות שגרתית הבחינו ברכב מעורר חשד, וקראו לנהג לעצור. ברכב מצאו את הצעירה הפצועה באורח אנוש, כשהיא מחוסרת הכרה עם מספר פציעות בפלג גופה העליון. חובשים ופרמדיקים העניקו לה טיול רפואי, ופינו אותה לבית החולים סורוקה.

"חברנו עם רכב פרטי שעצר בצד הדרך, על הספסל האחורי שכבה צעירה כבת 22 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק", סיפרו חובש בכיר במד"א אלי נוראני ופרמדיק מד"א עמיחי כהן. "היא סבלה ממספר פציעות חודרות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שנמשכו בדרך לבית החולים סורוקה הסמוך למקום". המשטרה הודיעה כי היא מתה מפציעתה בבית החולים, וכי יושבי הרכב עוכבו לחקירה.

אתמול נעצר בבת ים גבר בן 63 בחשד שדקר את אחיו בן ה-60 בדירה ברחוב בלפור בעיר. הדקור פונה במצב אנוש לבית החולים וולפסון בחולון.

(עדכון ראשון 07:55)

עוד בוואלה! NEWS:
הסיור הסתיים בחקירה: מנכ"ל "שוברים שתיקה" עוכב באזור חברון
תושב שגב שלום: "לא הוכנסנו לבריכה כי אנחנו בדואים"
מאתרת מטוסים ברגע ההמראה - ומיירטת: המערכת שפוטין מעביר לאסד

הרוג ופצועים בתקרית ירי בשגב שלום, 26 ביוני 2017. חטיבת דובר המשטרה
חשד לרצח תושבת שגב שלום/חטיבת דובר המשטרה
  • עוד באותו נושא:
  • שגב שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully