וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלנים חשודים בפגע וברח; רוסיה תעביר טילים לאסד: חדשות החג

פוטין שוחח עם נתניהו על העברת מערכת S-300 לסוריה, איראן הזהירה את ישראל וארה"ב כי תנקום על הפיגוע ושני כדורגלנים בליגת העל חשודים במעורבות בתאונה בתל אביב. כותרות החג

קרדיט: מד"א

שני כדורגלנים מליגת העל נעצרו בחשד לפגע וברח בת"א

שני נערים נפצעו הלילה (שני) באורח קשה מאוד ובינוני מפגיעת כלי רכב בשדרות רוקח שבתל אביב. הרכב הפוגע נמלט ממקום התאונה והבוקר עצרה המשטרה שני חשודים, שחקני ליגת העל בכדורגל מעירוני קריית שמונה ומ.ס. אשדוד, בחשד למעורבות בתאונה. במהלך חקירתם עלה החשד כי נהגו בשכרות בזמן האירוע. האחד שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים, ואילו הנהג יובא בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו.

בבית החולים שערי צדק בירושלים מת מפצעיו הבוקר הולך רגל כבן 30 כתוצאה מפגיעת רכב סמוך לכיכר פריז בירושלים. נהג הרכב החשוד הצליח להימלט מהזירה. האיש פונה תחילה כשהוא במצב קשה על ידי צוות מד"א לבית החולים שערי צדק בעיר, אולם שם נקבע מותו.

בבאר שבע נהרג אמש גבר כבן 40 מפגיעת רכב בכביש 25 סמוך לצומת עולים, לכיוון הכניסה לבאר שבע. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.

רוסיה: נעביר לאסד טילי S-300 בתוך שבועיים בשל הפלת המטוס

שר ההגנה של רוסיה הודיע היום (שני) כי מוסקבה תספק לסוריה בתוך שבועיים את מערכת ההגנה האווירית המתקדמת S-300 ואמצעי שליטה מתקדמים, זאת כחלק מצעדי התגובה להפלת מטוס הסיור לחופי הים התיכון בשבוע שעבר. העסקה, לדבריו, כבר הושלמה ב-2013 והוקפאה בשל בקשת ישראל, אך עתה "המצב השתנה, ולא באשמתנו".

לפי הודעת הקרמלין, נשיא רוסיה שוחח עם נתניהו ועדכן אותו על העברת מערכת ההגנה האווירית המתקדמת. שגריר סוריה ברוסיה: "דמשק זקוקה למערכות ההגנה האווירית כדי לשמור על שטחה"

איראן מזהירה את ישראל וארה"ב: "הנקמה על הפיגוע תהיה הרסנית"

סגן מפקד משמרות המהפכה של איראן חוסיין סאלמי הזהיר היום (שני) את ארצות הברית וישראל כי עליהן לצפות לתגובה "הרסנית" בעקבות הפיגוע באיראן. בטהראן מאשימים את שתי המדינות במעורבות בפיגוע במצעד הצבאי שלשום שבו נהרגו 25 בני אדם. "ראיתם את הנקמה שלנו בעבר, אתם תראו שהתגובה שלנו תהיה מוחצת והרסנית ועוד תתחרטו על מה שעשיתם", אמר סאלמי טרם הלוויית קורבנות המתקפה."אתם תתחרטו על מה שעשיתם", הזהיר הבכיר בנאום שנשא לפני ההלוויות ושודר בשידור ישיר בטלוויזיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מועמד טראמפ לעליון ממשיך להסתבך: תלונה חדשה על הטרדה מינית

בזמן שמינויו של השופט ברט קבנאו לבית המשפט העליון של ארצות הברית מוטל בספק בעקבות טענות על תקיפה מינית מצדו בשנות ה-80, ב"ניו יורקר" פורסם הלילה (שני) כי הדמוקרטים בסנאט בוחנים תלונה חדשה נגדו שמעלה חשד להטרדה מינית. המקרה, שמתוארך לשנת הלימודים 1983-1984, התרחש כשקבנאו היה סטודנט שנה ראשונה באוניברסיטת "ייל". המתלוננת היא דבורה רמירז, בת 53, שהייתה סטודנטית לסוציולוגיה ופסיכולוגיה באוניברסיטה באותן השנים. היא טוענת כי קבנאו חשף את עצמו בפניה במסיבה במעונות בעת שהיו שיכורים, דחף את איבר מינו לפניה וגרם לה לגעת בו ללא הסכמתה, בטרם הדפה אותו ממנה.

דרמה במלדיביים: הנשיא שכלא את יריביו הפסיד בבחירות

נשיא האיים המלדיביים עבדולה יאמין הודה היום (שני) כי הפסיד בבחירות לנשיאות ליריבו איברהים מוחמד סוליח, חבר פרלמנט ותיק מטעם האופוזיציה. במסיבת עיתונאים שכינס בבירה מאלה, אמר יאמין בשידור חי: "אני יודע שאני צריך לוותר".

ועדת הבחירות במדינה פרסמה את תוצאות הבחירות החלקיות ולפיהן סוליח זכה באופן לא צפוי ביותר מ-58% מהקולות, למרות צעדיו של יאמין לדיכוי יריביו. האופוזיציה וארגוני זכויות אדם חששו כי ההצבעה תהיה לא הוגנת ותוטה לטובתו של הנשיא, שחיפש להבטיח כהונה שנייה בת חמש שנים.

הפרות סדר בגבול הרצועה; חמאס: המגעים להפסקת אש נעצרו

כאלף מפגינים התאספו אמש (ראשון) בשלושה מוקדים שונים לאורך גבול רצועת עזה, והחלו בהפרות סדר. המפגינים הבעירו צמיגים, התעמתו עם כוחות צה"ל ואף יידו אבנים לעברם. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי אדם אחד נהרג ו-14 נוספים נפצעו מאש צה"ל. במקביל, כלי טיס של צה"ל תקף חוליית משגרי בלוני תבערה בצפון הרצועה.

בתוך כך, דובר חמאס סאמי אבו זוהרי הודיע אמש כי "השיחות הבלתי ישירות בין הארגון לישראל נעצרו". הוא האשים את הרשות הפלסטינית והעומד בראשה אבו-מאזן בעצירת המגעים, שלדבריו הביעו התנגדות לשיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully