וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגים בהוריקן פלורנס, חיפושים אחר נעדר בכנרת | כותרות השבת

כוחות רבים סורקים באזור הכנרת בחיפוש אחר משה שמיר, שהשתתף הבוקר בצליחת הכנרת ולא הגיע אל קו הסיום. חמישה בני אדם נהרגו בסופת ההוריקן פלורנס בארה"ב. בפיליפינים טייפון גבתה את חייהם של 12 איש. שלושה פלסטינים נהרגו מאש צה"ל בהפגנות בגבול עזה. חדשות סוף השבוע

חמישה מיליון בני אדם בסכנה: טייפון מנגקהוט הכה בפיליפינים

רוחות עזות, גשמים חזקים וניתוקי חשמל פוקדים היום את צפון-מזרח הפיליפינים בעקבות הטייפון העוצמתי "מנגקהוט" שהכה אמש בחופים ובשטחים החקלאיים של מדינת האיים במזרח אסיה. הטייפון הכה לפני עלות השחר בעיירת החוף באגאו שבמחוז קאגיאן, הממוקם בקצה הצפוני של האי לוזון, וכבר הביא הבוקר למותם של 12 בני אדם. על פי המשטרה שתיים מהגופות הן של שתי נשים שנמצאו ללא רוח חיים ונמשכו מתחת לאדמת גבעה שהתמוטטה בעקבות הגשמים הסוערים של הסופה. יותר מחמישה מיליון בני אדם עדיין נמצאים בסכנה בעקבות הסופה בעקבות הרוחות, השוות לעוצמה של הוריקן בדרגה 4 מתוך 5.

חיפושים אחר שחיין נעדר בן 66 שהשתתף בצליחת הכנרת

משה שמיר מתל אביב, השתתף יחד עם עוד אלפי שחיינים במקצה של שלושה קילומטרים בכנרת. בשלב מסוים התקבל דיווח כי הוא לא הגיע אל נקודת הסיום וככל הנראה לא יצא מהמים. הסריקות מתבצעות במים וביבשה על ידי כוחות משטרה ומג"ב. אורין פנסו, בת משפחתו, אמרה כי משה "הגיע הבוקר לצלוח את הכנרת. הוא בחור בריא וספורטאי ועושה את זה פעמיים בשנה. אנחנו מחכים לבשורות טובות".

קצין צה"ל נפצע קל מהשלכת מטען בגבול עזה; 3 פלסטינים נהרגו

שלושה פלסטינים נהרגו אתמול מירי צה"ל בהפגנות בגבול רצועת עזה - כך הודיע משרד הבריאות הפלסטיני. על פי משרד הבריאות הפלסטיני אחד מההרוגים, ילד פלסטיני בן 12, נורה למוות בג'אבלייה שבצפון הרצועה. הרוג נוסף, גבר כבן 30, נורה באזור חאן יונס והשלישי, צעיר בן 21, באזור מחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז הרצועה.

בהפרות הסדר השתתפו כ-13 אלף איש בכמה מוקדים לאורך גדר המערכת, שכמה מהם השליכו רימונים ומטעני חבלה לעבר חיילי צה"ל וקצין אחד נפצע באורח קל וקיבל טיפול רפואי במקום. בתגובה, צה"ל תקף שתי עמדות של חמאס לאורך גבול רצועת עזה.

בנוסף לכך, שריפות פרצו במועצה האזורית שדות נגב וביער שוקדה כתוצאה מבלוני תבערה.

5 הרוגים, כחצי מיליון מנותקים מחשמל: הוריקן פלורנס מכה בארה"ב

הוריקן פלורנס הגיע אתמול (שישי) לקו החוף של ארצות הברית, והוא מכה בעוצמה של 1 מתוך 5. חמישה בני אדם נהרגו בעקבות הסופה, בהם גבר בן 77 ממחוז לנויר שמת כאשר ככל הנראה עף מהרוח כשיצא מביתו כדי לבדוק את מצבם של הכלבים שלו. הסופה הכתה מזרחית לעיר ווילמינגטון שבצפון קרוליינה, כך דיווח מרכז ההוריקן הלאומי, והביאה לעליית מפלס פני הים, לרוחות שיא בעוצמה של עד 150 קמ"ש ולגשמים חזקים מאוד. כמיליון בני אדם מנותקים מחשמל, בהם 475 אלף בצפון קרוליינה ו-32 אלף בדרום קרוליינה. 150 איש עדיין מחכים לחילוץ בהצפות בעיר ניו ברן שבקו החוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לינוי אשרם והמאמנות חגגו: "מתרגשות ולא מעכלות. עכשיו הפנים לטוקיו"

לינוי אשרם עשתה אמש (שישי) היסטוריה אישית ולאומית. זאת לאחר שזכתה בתואר סגנית אלופת העולם בתחרות הקרב רב היוקרתית. הכול התנקז לתרגיל האלות בסיום. אשרם הציגה תרגיל מושלם, הצליחה להקדים את אלכסנדרה סולדטובה מרוסיה ועלתה למקום השני בפודיום.

אשרם וצוות האימון שלה מסרו לאחר הזכייה במדליית הכסף: "אנחנו מתרגשות ועדין לא מעכלות את ההישג האדיר, אין ספק שזה תוצר של עבודה קשה וממושכת שאנו מקוות שתשמשך עד טוקיו. היום אפשר לומר בפה מלא כי אנו עם הפנים לטוקיו".

השגריר בארה"ב: לא עדכנתי את ראש הממשלה בטענות על דייויד קיז

שגריר ישראל בוושינגטון, רון דרמר, לא עדכן את ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לטענות לפיהן יועצו, דייויד קיז, הטריד מינית - כך נטען אמש בהודעה מטעם שגרירות ישראל בארצות הברית. בהודעה אף צוין כי השגריר דרמר שוחח עם העיתונאי ברט סטיבנס למעלה מחצי שנה אחרי שקיז נכנס לתפקידו במשרד ראש הממשלה בנוגע להתנהגות שמיוחסת לקיז לפני הצטרפותו למשרד.

תגובת השגרירות באה בהמשך לפרסום בניו יורק טיימס, לפיו סטיבנס טלפן ב-2 בנובמבר בשנת 2016, בעת שעבד כעורך מדור הדעות של הוול סטריט ג'ורנל, לדרמר ויידע אותו על התנהגותו הלא הולמת של קיז כלפי נשים. הוא אף הזהיר אותו כי דובר ראש הממשלה לתקשורת הזרה מהווה סכנה עבור נשים שעובדות עימו.

ממשיכים לקצץ: ארה"ב לא תממן פרויקטים לקירוב ישראלים ופלסטינים

כחלק ממדיניות הקיצוץ בכספי הסיוע לפלסטינים, ארצות הברית החליטה להפסיק מימון בשווי מיליוני דולרים לתכנית לבניית קשרים בין ישראלים לבין פלסטינים - כך פורסם היום ב"ניו יורק טיימס". המימון, שכבר אושר על ידי הקונגרס כחלק מתכנית הקצאת הכספים של השנה שעברה, נועד לפרויקטים שנועדו למפגשים בין בני נוער משני צדדי הסכסוך הישראלי-פלסטיני. למרות זאת, טים רייזר, היועץ לענייני מדיניות החוץ שלך הסנאטור הדמוקרטי פטריק לייהי, הודיע כי וושינגטון הודיעה בשבוע שעבר לקונגרס כי תכניות אלה לא יקבלו כספים נוספים.

פרופסור אמריקני נעצר במהלך ההפגנות נגד פינוי חאן אל-אחמר

פרופסור למשפטים המחזיק באזרחות צרפתית ואמריקנית נעצר בחשד שהפריע לכוחות הביטחון בפינוי הכפר הבדואי חאן אל-אחמר. לאחר שבג"צ דחה את הערעור, השבוע החלו בפעולות פינוי הכפר. האיחוד האירופי הכריז כי זהו "פשע מלחמה". עורכת דינו של החשוד: "ברור שלאחר הכרזת האיחוד האירופי כי פינוי חאן אל-אחמר יהיה פשע מלחמה יש ויהיה עניין רב במתרחש שם ואנחנו צפויים לעוד התעניינות של אנשי אקדמיה ואחרים במקום". מארגון "בצלם" נמסר כי במקום נעצרו גם שלושה פלסטינים.

בכיר פלסטיני: ארה"ב לעולם לא תציג את תכנית השלום שלה

יו"ר הוועד הפועל של אש"ף, סאיב עריקאת, תקף את ממשל טראמפ ואמר כי "כל העולם דוחה את הרעיונות שלהם". עוד הוסיף כי נציגי הממשל "אומרים ששלום מבוסס על אמת, אבל האמת של קושנר ושל נתניהו היא שירושלים היא בירת ישראל, בלי זכות שיבה לפליטים, שהתנחלויות חוקיות וללא מדינה פלסטינית בגבולות 67, ושעזה חייבת להיות מופרדת מהגדה המערבית - זה פשוט לא מקובל".

ילד בן חמש אושפז אחרי אכילת חטיף המכיל סמים; האב נעצר

אב מראשון לציון נעצר היום בשבת) לאחר שבנו, ילד בן חמש, ככל הנראה אכל חטיף המכיל סמים. הילד הגיע אתמול עם הוריו אל בית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב ואושפז בטיפול נמרץ במצב קשה.

הבוקר עדכן בית החולים כי מצבו יציב וכי הילד נמצא תחת השגחה רפואית צמודה. האב, בן 34, נעצר עם סיום החקירה והוא יובא במוצאי שבת לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully