וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני תחילת כתה י': טל בן ה-16 נהרג כשרכב על אופניים חשמליים

2.9.2018 / 15:40

טל זיידל נפצע אנושות ביום שישי האחרון מפגיעת רכב ליד צומת הדר הסמוך לאשקלון - בו אירעו יותר מ-30 תאונות בשנים האחרונות. על פי נתוני עמותת "אור ירוק", 14 רוכבי אופניים חשמליים נהרגו מתחילת השנה פי שניים מאשר בכל 2017. "מנהיג מלידה שחייו נגדעו באחת"

מותו של טל זיידל, הנער בן ה-15 שנפצע בתאונת דרכים בסוף השבוע ליד אשקלון, נקבע היום (ראשון) לאחר שלושה ימים בבית החולים. זיידל יצא ביום שישי האחרון ביחד עם חבר למפגש עם חברים ביישוב סמוך. בעת שרכבו על אופניים חשמליים, נפצע זיידל באורח אנוש מפגיעת כלי רכב בכביש 4, סמוך ליישוב בת הדר. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו ואת הרוכב הנוסף לבית החולים ברזילי באשקלון. משם הועבר זיידל להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם כאמור נקבע מותו. טרם נקבע מועד הלוויתו.

עוד בוואלה! NEWS:
"ראש העיר מזלזל": בעלי המוגבלויות בבני ברק נותרו בלי בי"ס
מתקפות הקול בקובה: "הדיפלומטים האמריקנים נפגעו מגלי מיקרו"
נתניהו על הקיצוץ לאונר"א: "ארה"ב עשתה דבר חשוב מאוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגש עם חברים לטיול אופניים ונהרג. טל דייזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ביקשנו פעם אחר פעם ממשרד התחבורה לתקצב את הצומת לטובת רימזור", אמר פרג'ון. "רק לפני שנה וחצי, לאחר שלצערנו צעירה קיפחה את חייה בתאונה קטלנית במקום, הוכנס צומת בת הדר לקטגוריה של 'צומת מסוכן'. במהלך השנה קיימתי מפגשים רבים עם אנשי משרד התחבורה על מנת להחיש את הקמת הרמזורים במקום. לפני כשבועיים החלה חברת נתיבי ישראל להקמת הרמזור בצומת. לצערנו, לא היינו צריכים להגיע למצב זה, בו נערים מקפחים חייהם בצמתי דרכים".

ארז קיטה מנכ"ל עמותת "אור ירוק" מסר כי "שנת 2018 היא שנת שיא במותם של רוכבי האופניים החשמליים בתאונות דרכים, והוכחה עצובה כמה מדינת ישראל מתעלמת מרוכבי האופניים כשהיא שולחת אותם לרכוב בכביש בין כלי הרכב ולא מקצה להם שבילי רכיבה בטוחים. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים עסוקים בפרסומות שמאשימות את הרוכבים, והנתונים הקשים מחייבים אותם לחשב מסלול מחדש, לקחת אחריות ולהתחיל לפעול להצלת חיי אדם. הכישלון בצמצום מספר הרוכבים ההרוגים מוכיח כי פרסומות ללא צעדים אמיתיים אינם אפקטיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully