וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "מי שנכנע לפרוטקשן של חמאס - יביא עלינו מלחמה"

20.8.2018 / 1:10

שר החינוך, נפתלי בנט, התייחס למצב הביטחוני ברצועת עזה ואמר כי הוא מתנגד להסכם הסדרה מול חמאס. בנט מסר דבריו בטקס חנוכת בית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל ואמר כי "חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל"

צילום: משרד הביטחון, עריכה: תומר לוי

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, התייחס אמש (ראשון) למצב הביטחוני ברצועת עזה ואמר כי הוא מתנגד להסכם הסדרה מול חמאס. בנט ציין כי "לפני כמאה שנה החלה לשגשג המאפיה האיטלקית בארצות הברית. הם פיתחו שיטה - התלבשו על בית עסק, התחילו לחבל בו, שרפו אותו, איימו על עובדיו ואז הציעו לבעל העסק 'הגנה' תמורת תשלום. קוראים לזה דמי פרוטקשן".

בנט הוסיף כי "זה בדיוק מה שחמאס מנסה לעשות לישראל - במשך 140 יום חמאס שורף לנו את השדות ואת היישובים, יורה עלינו מאות רקטות, צולף בחיילינו ואומר לנו: 'נפסיק את הטרור אם תעמדו בדרישות שלנו'". בהקשר זה ציין בנט כי "מי שנכנע לפרוטקשן, יביא עלינו מלחמה. אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס".

עוד בוואלה! NEWS:
במשטרה מסרבים לשחרר את גופת דוקר השוטר; משפחתו תעתור: "לא סביר"
למרות התנגדות שב"ס: עבריין מין שוחרר לחגוג את חתונת אחותו
איראן מציינת 65 להפיכה שהובילה ארה"ב: "לעולם לא שוב"

טקס חנוכת בי"ס לרפואה באוניברסיטת אריאל, 19 באוגוסט 2018. ראובן קסטרו
"אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס". בנט/ראובן קסטרו

"להיפך", הדגיש בנט "חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל. חמאס חייב לפחד לפגוע בנו, לא להרוויח מזה. לא כל פגיעה בחמאס מחייבת כניסה קרקעית לעזה, אני מתנגד בשלב זה לכניסה כזו". בסיום דבריו ציין כי "ישראל חזקה מאויביה ואין לי ספק שבידינו להשיב את הביטחון לתושבי הדרום".

בנט מסר דבריו במהלך טקס חנוכת בית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל בו נכחו גם נשיא המדינה ראובן ריבלין, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג, ד"ר מרים אדלסון וכן שלדון אדלסון.

בשבוע שעבר תקף שר החינוך בחריפות את הסכם ההסדרה המתגבש בין ישראל וחמאס ואמר כי שרי הבית היהודי יתנגדו ל"הסכם של שקט זמני שיאפשר לחמאס להתחמש מחדש ולהתעצם". בנט יצא נגד הודעתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן על פתיחת מעבר כרם שלום והרחבת מרחב הדיג ברצועה וציין כי "מחוות ליברמן היא שגיאה. ה'שקט' יעניק לחמאס חסינות להצטייד ברבבות רקטות שיאיימו על כל הארץ ויאפשר לו לפתוח במלחמה בזמן שנוח לו".

עוד באותו נושא

בנט בהתקפה חריפה נגד ההסדרה עם חמאס: "אסור לתת פרס למחבלים"

לכתבה המלאה
טקס חנוכת בי"ס לרפואה באוניברסיטת אריאל, 19 באוגוסט 2018. ראובן קסטרו
טקס חנוכת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת אריאל, אמש/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully