וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התנגדות שב"ס: עבריין מין שוחרר לחגוג את חתונת אחותו

19.8.2018 / 23:07

בשירות בתי הסוהר התנגדו, אך העבריין שוחרר לחגוג את חתונת אחותו באולם אירועים בהרצליה. החתונה לוותה בבלשי משטרה ושוטרים מוסווים. שב"ס: "שחרורו לחתונה מסכן את הציבור"

אילוסטרציה. ShutterStock
חשש שהעבריין יתקוף את האורחות בחתונה. אילוסטרציה/ShutterStock

במהלך מאסר של 30 חודשים יצא הערב (ראשון) עבריין מין לחגוג את חתונת אחותו למרות התנגדות שירות בתי הסוהר שטען כי הוא מהווה סכנה ועלול לפגוע מינית בנשים וילדות. השחרור אושר על ידי בית המשפט כך שהחתונה תערך במתחם אולמות שמחה בהרצליה ותלווה בתגבור בלשי משטרה במקום.

עבריין המין מרצה עונש מאסר של 30 חודשים לאחר שהורשע בתקיפה מינית של כ-20 נשים מבוגרות וילדות בהן ביצע מעשים מגונים. מחלקת בריאות הנפש בשירות בתי הסוהר קבעה כי שחרורו לחתונה מסכנת את הציבור, בין היתר בשל מצבו, אבל גם בשל העובדה כי כעת הוא אינו עובר הליך שיקומי. בנוסף בשירות בתי הסוהר הביעו חשש כי הוא עשוי לתקוף את מי מבאות החתונה או לאירוע אחר באולם סמוך.

עוד בוואלה! NEWS
על גאווה וכומר עצור: תולדות הקרע בין ממשל טראמפ ומשטר ארדואן
על סויסה", "קלי" ו"קים": הכינויים של המאמן החשוד מהרצליה
הים נצבע אדום: ציד הלווייתנים האכזרי של איי פארו

סנגורו של העבריין דרש את הוצאת האסיר לחתונה ובין היתר דחה את ההצעה של שירות בתי הסוהר לשחרר אותו ביום אחר במהלך השבוע לביקור מפוקח בביתו שם יפגוש את החתן והכלה. השופט אברהם טל קיבל את עמדת הסנגור והחליט לשחרר למשך שש שעות את האסיר והורה כי האסיר יתרחק מילדות למעט בנות משפחה. בנוסף קבע כי יש לאסור את פרסום שמו של האסיר או כל פרט שעשוי לזהות את בעלי השמחה.

בשירות בתי הסוהר טוענים כי ההחלטה של בית המשפט מסכנת בצורה קשה את שלום הציבור "אנחנו מחויבים למלא אחר הוראות בית המשפט אבל אנחנו עושים זאת בלב כבד וחשש כי ההחלטה הזו תביא לפגיעה בקורבן ה-21".

בעקבות ההחלטה עדכנו בשירות בתי הסוהר את משטרת מחוז תל אביב והמשטרה שהציבה מספר גדול של בלשי משטרה שנטמעו בתוך אולם השמחות ויעקבו מקרוב אחר התנהלותו של האסיר החופשי על מנת למנוע ניסיונות שלו לשוב ולפגוע מינית באורחות החתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully