וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנגב: בת 36 נורתה למוות בביתה שליד באר שבע

12.8.2018 / 4:56

כוחות משטרה הגיעו לביתה של האישה בכביש 25 בין באר שבע לדימונה ופתחו בחקירת המקרה. צוותי רפואה שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום

חשד לרצח בכביש 25 ליד באר שבע. חטיבת דובר המשטרה
כוחות משטרה בזירת הרצח, הלילה/חטיבת דובר המשטרה

אישה בת 36 נורתה למוות הלילה (ראשון) מחוץ לביתה שליד כביש 25 בין באר שבע לדימונה. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותה בזירה. כוחות משטרה הגיעו אף הם לזירת הרצח ופתחו בחקירה.

לפני כשלושה חודשים נורתה למוות סמר חטיב, אם לשלושה בת 32 מיפו, ביריות בעת שישבה ברכבה בכביש 4313 סמוך למחלף עין הקורא ליד ראשון לציון. באירוע נפצעה חברתה של חטיב, בת 23, ומצבה הוגדר קשה אך יציב. במשטרה העריכו כי הצעירה השנייה נקלעה במקרה לזירת הירי וכי אינה קשורה לניסיון החיסול הקודם.

יומיים לפני כן תושב יפו את אחיותיו נורית (נורה) מולאק בת ה-21 וחיית (חיה) בת ה-19 . לאחר הרצח התקשר אחיהן הגדול של השתיים, אימהות לתינוקות בני שנה, ודיווח למשטרה כי רצח אותן בדירתם ברחוב ברוך קרוא בעיר. השוטרים סרקו את הדירה בקומה השלישית בבניין בן שמונה הקומות ומצאו את אחת הנשים במסדרון ואת אחותה באחד משלושת חדרי השינה בדירה, כשעל גופותיהן פצעי דקירה. לאחר מעצרו של האח פינו השוטרים את יתר עשרת בני המשפחה מהדירה.

עוד בוואלה! NEWS:
דגלי פלסטין ורבבות מפגינים: מחאת חוק הלאום בתל אביב
ארדואן חשף את האולטימטום של טראמפ: "מעדיף למות מלהיות מושפל"
"אנחנו עדיין כאן": בני נוער מהקהילה הגאה מחו נגד האלימות

חשד לרצח בכביש 25 ליד באר שבע. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה פתחה בחקירה/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully