וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב התהפך והתרסק על מעקה ההפרדה: צעירה בת 22 נהרגה בכביש 6

תאונת דרכים קטלנית סמוך לכביש 6, בה נהרגה צעירה וארבעה נוספים נפצעו. בין הפצועים שני צעירים במצב קשה, ושניים נוספים במצב קל-בינוני. "הרכב היה עם חלקו האחורי על מעקה ההפרדה", שחזר הפרמדיק שטיפל בפצועים

צילום: מד"א

אביה ליברטי בת ה-22 מקרית ים נהרגה הבוקר (שישי) בהתהפכות רכב בכביש 6 סמוך לקריית גת. בתאונה במחלף מאחז נפצעו גם שני צעירים כבני 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, ושניים נוספים במצב קל-בינוני. ליברטי תובא למנוחות מאוחר יותר הערב, בשעה 17:30 בבית העלמין "אפק" בצור שלום.

פרמדיק מד"א ג'וש ויינשטיין שהיה בזירת האירוע סיפר כי "הרכב שהיה מעורב בתאונה עם חלקו האחורי על מעקה ההפרדה ומעוך, והנוסעים שנפגעו היו שכובים על הכביש. ביצענו סריקה מהירה והערכה ראשונית של הזירה, ובת ה-22 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בה בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה". ארבעת הפצועים הנוספים טופלו על ידי צוותי מד"א ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

עוד בוואלה! NEWS:
הפגנות סטודנטים נגד תאונות דרכים משתקות את בירת בנגלדש
ברקע צניחת הלירה: טראמפ הטיל מכסים נוספים על טורקיה
למרות הדיווחים על הפסקת אש: ביישובי העוטף שומרים על דריכות

רכב התהפך בכביש 6, 10 באוגוסט 2018. דוברות מד"א, אתר רשמי
תאונת דרכים בכביש 6/אתר רשמי, דוברות מד"א

בכביש 4 נפצע הבוקר גבר בן 31 באורח בינוני, ואדם נוסף נפצע באורח קל בתאונה במחלף דרור לכיוון קדימה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים מאיר שבכפר סבא. באילת נפצעה אמש נערה בת 16 באורח בינוני ברחוב העפרוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנערה ולשני פצועים קל, ופינו את השלושה לבית החולים יוספטל בעיר.

עוד באותו נושא

הפגנות סטודנטים נגד תאונות דרכים משתקות את בירת בנגלדש

לכתבה המלאה
אביה ליברטי, 22, ההרוגה בתאונה. ה-10 באוגוסט 2018. המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
אביה ליברטי/מערכת וואלה! NEWS, המשפחה

"אביה הייתה הילדה עם הלב הכי גדול שהכרתי אי פעם", סיפרה לוואלה! NEWS שאנל לוגסי, בת דודתה של ליברטי. "היא הייתה הופכת את העולם עבור כל מי שהיה מבקש עזרה, נותנת את החיים שלה לכל מי שהיה צריך טובה. בעצם זה בדיוק מה שקרה היום, היא שיכנעה ידיד שלה לנסוע לבאר שבע להחזיר משם חבר שנתקע שם, בדרך היא ראתה שהידיד לא מרגיש טוב אז היא עברה לנהוג ברכב שלו ואז אנחנו יודעים שאיכשהו נתקע ההגה והתאונה הקטלנית אירעה".

"היא הייתה כמו אחותי הגדולה", הוסיפה. "אנחנו היינו החברות הכי טובות. כל מה שקרה לי הייתי קודם כל מספרת לה. אני לא מאמינה שאני מדברת עליה בלשון עבר". לליברטי ששירתה בצה"ל כמש"קית משמעת היו תכניות לפתוח עסק עצמאי בתחום היופי והטיפוח. "רצו שתחתום קבע, כולם אהבו אותה", מספרת שאנל, "היא הייתה מאד חברותית".

ההרוגה בתאונה בכביש 6 ב-10 באוגוסט אביה ליברטי, מימין, ובת דודתה שאנל לוגסי, משמאל. באדיבות המשפחה
ליברטי, מימין, ובת דודתה שאנל לוגסי/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully