וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הקצין שנפגע באורח בינוני מירי בגבול עזה: "זה נס שהוא בסדר"

26.7.2018 / 2:15

קצין צה"ל נפצע מירי צלף בדרום רצועת עזה, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. אמו אמרה כי "אני באמת מודאגת, לכל האימהות יש סיבה לדאגה - יש שם בלגן שלא מפסיק לרגע"

צילום: יניר יגנה, וואלה!NEWS, עריכה: שניר דבוש

קצין צה"ל נפצע באורח בינוני אמש (רביעי) מירי צלף בדרום רצועת עזה, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. האש נפתחה לאחר שכוח הגיע להרחיק מגדר הגבול קבוצת ילדים פלסטינים שהפרו את הסדר במקום. כשהגיע הכוח נפתחה לעברו אש, ממנה נפגע הקצין.

אמו של הקצין שנפצע באורח בינוני אמרה כי "אני חושבת שהיה נס והכל בסדר ברוך השם. אני מאחלת לכולם שכל החיילים שם יחזרו בשלום וישמרו על עצמם כי אני רואה שזה לא נגמר". משפחתו של הקצין שנפצע שהתה באילת בזמן המאורע, "עכשיו הגענו לבית חולים, הכי חשוב שראיתי את הילד והוא בסדר ויחזור לעצמו".

היא הוסיפה כי "מעבר לזה, אני רצתי לראות את הבן שלי מתעורר, לראות שבאמת הכול בסדר ושיחלים. אני מחזקת את כולם שם, זה לא פשוט. אני באמת מודאגת כנראה שיש לכל האימהות סיבה לדאגה יש שם בלגן שלא מפסיק לרגע".

אמו של הקצין אמרה על לוחם גבעתי סמ"ר אביב לוי שנהרג בגבול רצועת עזה בשבוע שעבר כי "במקרה של אביב זה לצערי הסתיים אחרת, יש סיבה לדאגה ומישהו צריך לעשות לזה סוף". אמו הוסיפה כי "אני רוצה לחזק את כל החיילים שנמצאים שם שיחזרו בשלום בעזרת השם ואת כל האמהות זה לא פשוט".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ זעם: מלניה צפתה ברשת CNN במטוס הנשיאותי
רקטות ששיגר דאעש בסוריה זלגו לישראל; צה"ל תקף בתגובה
משפחת מנגיסטו פנתה בסרטון לחמאס: "הוא נכנס בטעות, שחררו אותו"

פינוי קצין צה"ל שנפצע באורח בינוני מירי בגבול רצועת עזה. -, מערכת וואלה! NEWS
פינוי קצין צה"ל שנפצע באורח בינוני מירי בגבול רצועת עזה/מערכת וואלה! NEWS, -

צה"ל תקף בתגובה עמדות חמאס לאורך רצועת עזה בתגובה לירי על הכוח של הקצין שנפגע. חמישה מחבלים חוסלו, מהם שלושה פעילי הזרוע הצבאית של חמאס ואחר נפצע באורח קשה בתקיפת צה"ל. אזעקות "צבע אדום" הופעל במועצה האזורית חוף אשקלון ובמועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נפילות.

הפלסטינים דיווחו על המשך התקיפות של צה"ל. בין היתר נפגעו עמדות במזרח רפיח ועמדת תצפית מערבית לכרם שלום. בדקות אלה מקיימים שר הביטחון אביגדור ליברמן והרמטכ"ל גדי איזנקוט התיעצויות ביטחוניות על רקע ההדרדרות הביטחונית בגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully