וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: אחרי ההדלפות - הודעתי שאני רוצה להתפטר מהקבינט

20.7.2018 / 9:48

שר הפנים אמר בריאיון לרדיו 103 כי לאחר פרסום חילופי הדברים בין הרמטכ"ל איזנקוט לשר בנט, הוא הודיע למזכיר הצבאי כי אינו מוכן להיות חלק "מקבינט שדולף באופן כל כך חסר אחריות". לדבריו, מי שהדליף את העימות בין השניים "עשה זאת כדי לפגוע בשר בנט"

צילום: ערוץ הכנסת

שר הפנים, אריה דרעי, התייחס הבוקר (שישי) להדלפות מהקבינט המדיני-ביטחוני מתחילת השבוע שבהם נחשף עימות בין שר החינוך נפתלי בנט לרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט. בריאיון לתוכניתו של ניסים משעל סיפר השר כי "ביום שני, לאחר פרסום ההדלפות מהקבינט, הודעתי למזכיר הצבאי של רה"מ ולאנשי המלל כי אני רוצה להתפטר מהקבינט".

עוד הוסיף כי "לדעתי מי שהדליף את חילופי הדברים בין הרמטכ"ל איזנקוט לשר בנט, עשה זאת כדי לפגוע בשר בנט".
ההדלפות מישיבות הקבינט הן אחד הנושאים הטעונים בין שרי הקואליציה שהביאו השבוע לעימות פומבי בין שר הביטחון אביגדור ליברמן לבין השר בנט. מפלגת הבית היהודי, שבראשה עומד בנט, טענה כי ליברמן הוא "שר ביטחון חלש, נבוך ושקוף". זאת, בתגובה לביקורת שליברמן השמיע כלפי בנט על עם הרמטכ"ל.

עוד בוואלה NEWS:
אחזה בידו כדי שלא ימשיך לדקור: אישום נגד תוקף האחות מבאר יעקב
דרעי: אחרי ההדלפות - הודעתי שאני רוצה להתפטר מהקבינט
טראמפ הזמין את פוטין לפגישה: "אם לא נסתדר - אהיה אויבו הגדול"

שר הפנים, אריה דרעי במהלך הצגת המתווה החדש שהוחצג בנושא המהגרים, משרד ראש הממשלה, ירושלים. מערכת וואלה! NEWS
"אני שייך כנראה לדור הישן". השר דרעי/מערכת וואלה! NEWS

בריאיון הבוקר אמר השר דרעי כי הבהיר לראש הממשלה כי אם נושא ההדלפות לא יטופל - הוא אינו מוכן להיות חלק מהקבינט. "אמרתי שאינני מוכן להיות חלק מהקבינט שדולף באופן כל כך חסר אחריות. אמרתי לראש הממשלה כמה פעמים שהוא חייב להפעיל את סמכותו מידית ולטפל בכל דרך בעניין ההדלפות המסוכנות האלה שגורמות נזק". עוד הוסיף: "אני שייך כנראה לדור הישן שלא מכיר הדלפות מקבינט".

אחר הסערה התייחס גם ראש הממשלה בנימין נתניהו לנושא ואף אמר בישיבת סיעת הליכוד כי הוא "לא מאמין בהדלפות". לדבריו, "אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר".

עוד באותו נושא

נתניהו על ההדלפות: "אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר"

לכתבה המלאה

הריאיון של השר דרעי לרדיו 103

שר החינוך, נפתלי בנט בכנסת, 18 ביולי 2018. ראובן קסטרו
"מי שהדליף - רצה לגוע בו". השר בנט/ראובן קסטרו

בעבר נתניהו שקל לעשות בדיקת פוליגרף לשרי הקבינט כדי להתמודד עם תופעת ההדלפות ובשנה שעברה, לאחר גל הדלפות נוסף, ראש הסגל שלו יואב הורביץ יצא נגד התופעה בתקיפות. עם זאת, בסופו של דבר מעולם לא נערכה בדיקה שכזו לשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully