וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחזה בידו כדי שלא ימשיך לדקור: אישום נגד תוקף האחות מבאר יעקב

20.7.2018 / 8:57

אוסקר באחיט בן ה-31 מואשם כי דקר ופצע את רחלי קובו בת ה-38 בבית החולים שמואל הרופא בתחילת החודש. מכתב האישום עולה כי הוא הגיע למקום כשברשותו סכין, איים על מאבטח ופצע את האחות עמוק בבטנה. "הוכיח במעשיו כי נשקפת ממנו מסוכנות"

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

אוסקר באחיט בן ה-31 הואשם היום (שישי) כי דקר ופצע את האחות רחלי קובו בבית החולים שמואל הרופא בבאר יעקב בתחילת החודש. קובו בת ה-58 נפצעה באורח קשה באירוע ואושפזה בבית החולים אסף הרופא הסמוך. באחיט מואשם בגין עבירות חבלה בכוונה מחמירה ואיומים.

לפי כתב האישום הנאשם תושב סודן היה בעל רישיון זמני לשהייה בישראל. הוא אושפז בעבר במרכז הרפואי גריאטרי "שמואל הרופא" וטרם האירוע ועל רקע אשפוזו, כעס על צוות בית החולים, מסיבות שונות.

באחיט, אזרח זר מאפריקה, הגיע לבית החולים כשברשותו סכין גדולה. הוא חלף על פני השומרים ולא ציית להוראותיהם לעצור. אחד המאבטחים התקרב לנאשם, אולם הנאשם שלף את הסכין ממכנסיו, הניף אותה בתנועה מאיימת לעברו ואמר לו: "בוא, בוא לפה".


עוד בוואלה! NEWS:
הזריקו לבנם התינוק אינסולין וזייפו סכרת עבור כסף; מצבו קשה
רב נחקר לאחר שערך חופה קונסרבטיבית: "לא רוצח ולא עבריין"
צרחה: "בגללך סבתא מתה" ותקפה את הרופאה בבית החולים

סגן שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן ביקר הבוקר את אחות ביה"ח שנדקרה על ידי מטופל, בבית החולים שמואל הרופא, 3 ביולי 2018. דוברות משרד הבריאות,
גרם לפציעתה של האחות שטיפלה בו. סגן השר ליצמן ליד מיטתה של קובו, ב-3 ביולי/דוברות משרד הבריאות

עוד עלה מכתב האישום כי באחיט נכנס לביתן המחלקה שבה אושפז בעבר ושלף את הסכין לעבר המאבטח, שרץ משם. הנאשם נכנס לעמדת האחיות כשהוא אוחז בסכין, התקרב לאחות קובו, הניף את ידו ודקר אותה דקירה עמוקה בבטנה בעוצמה רבה שגרמה לפעציתה באורח קשה. האחות נפלה ארצה, ואחזה בידו של הנאשם כדי למנוע ממנו לדקור אותה שוב.

המאבטח כיוון אקדח דרוך וטעון לעבר הנאשם, בעודו מחזיק את הסכין, והורה לנאשם להניח אותו. הנאשם לא נשמע להוראותיו של המאבטח, עד שהמאבטח ירה לעבר הרצפה. אז, הפיל הנאשם את הסכין ארצה, ומטופלים שהיו במקום השתלטו עליו. כתוצאה מהדקירה, אושפזה האחות בבית החולים.

"הוא הוכיח במעשיו כי נשקפת ממנו מסוכנות אינהרנטית", נאמר בכתב האישום. "הוא נכנס לבית החולים בניגוד להוראות המאבטחים, כשהוא מצויד בסכין גדולה, ומתוך כוונה לגרום לחבלה חמורה או לנכות או למום לאחות בית חולים, אשר מבצעת נאמנה את עבודתה לשירות הציבור, ואף טיפלה בו בעבר במסירות. הוא דקר את האחות, בקור רוח, ובעוצמה רבה, בבטנה, ופצע אותה קשה".

במשטרה חשדו לאחר המקרה כי באחיט דקר את האחות מכיוון שלא השלים עם העובדה ששוחרר מבית החולים לאחר שהחלים ממחלת השחפת שבגינה אושפז. הוא סיפר לחוקרים כי אחרי ששוחרר מבית החולים הוא אף ניסה לשלוח יד בנפשו.

עוד באותו נושא

חודר את מעגל האבטחה ותוקף: תיעוד דקירת האחות בשמואל הרופא

לכתבה המלאה
אסתי איילון קובו הבת של האחות שנדקרה בבית החולים אסף הרופא. -, מערכת וואלה! NEWS
בתה של האחות שנדקרה לאחר האירוע/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully