וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרחה: "בגללך סבתא מתה" ותקפה את הרופאה בבית החולים

19.7.2018 / 11:54

בית המשפט האריך ביום אחד את מעצרן של האם והבת החשודות שתקפו רופאה בכירה באיכילוב שטיפלה בקרובת משפחתן, השליכו עליה צג של מחשב ופצעו אותה באורח קל. "מעשה אלימות מכוער", קבע השופט

צילום: דוברות איכילוב, עריכה: שניר דבוש

בית המשפט האריך היום (חמישי) עד השעה שש בערב את מעצרן של האם והבת החשודות כי תקפו אתמול את ד"ר קרין הלר, רופאה בכירה באיכילוב בשעה שטיפלה בבת משפחתן. לפי החשד, הבת חשבה כי סבתה, המאושפזת בבית החולים בתל אביב, נפטרה.

בתגובה היא קפצה על הרופאה ותקפה אותה תוך שהיא צועקת לה: "בגללך סבתא מתה". האם שהגיעה למקום הגיבה גם כן באלימות והשליכה את צג המחשב על הרופאה שנפצעה באורח קל. השופט קבע כי מדובר במעשה אלימות מכוער והאריך את מעצרן.

עוד בוואלה! NEWS:
מהלך הצהרתי או צעד מסוכן נגד הדמוקרטיה? המדריך המלא לחוק הלאום
אסד חוזר לגבול: "המורדים הסכימו להתפנות ממחוז קוניטרה"
"דור היה אמור להחליף אותי": האב השכול נפרד מהמטע שבנו אהב

רופאה בכירה הותקפה בחדר מיון בביה"ח באיכילוב על ידי שתי נשים שניפצו מחשב על ראשה. המרכז הרפואי איכילוב ת?א, מערכת וואלה! NEWS
ניפצו לרופאה מחשב על הראש/מערכת וואלה! NEWS, המרכז הרפואי איכילוב ת?א

ד"ר הלר שהותקפה תיארה אתמול את אשר ארע לה בבית החולים. מדובר במשפחה אשר ליוותה אישה קשישה שאושפזה בחדר המיון. במהלך שהותה של המטופלת במיון התלוננה המשפחה שהלשון של החולה נפוחה. באתי, בדקתי את החולה, התרשמתי שאכן הלשון נפוחה ונתתי טיפול בהתאם, המשפחה הודתה לי".

הרופאה סיפרה כי טיפלה בחולים אחרים במיון במקביל ובחולה נוספת ששכבה באותו חדר ואז החלה האלימות נגדה. "כשפניתי לטפל בחולה הנוספת ששכבה באותו חדר, שהיה עליי לזהות אותה ולתת לה מנות דם, פנתה אליי המשפחה בהיסטריה ואמרה שהמוניטור מצפצף. הסתכלתי על המוניטור וראיתי שאכן הייתה עליה בלחץ דם. ביקשתי לעשות מדידת לחץ דם נוספת ולהרגיע את החולה".

עוד באותו נושא

ניפצו מחשב על הראש: שתי נשים נעצרו בחשד לתקיפת רופאה באיכילוב

לכתבה המלאה
סגן שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן ביקר הבוקר את אחות ביה"ח שנדקרה על ידי מטופל, בבית החולים שמואל הרופא, 3 ביולי 2018. דוברות משרד הבריאות,
השר ליצמן בביקור האחות שנדקרה לפני שבועיים בשמואל הרופא/דוברות משרד הבריאות

לדברי הרופאה, "בשלב זה בעודי ישובה מול המחשב ניגשה אליי בת המשפחה של המטופלת והחלה להכות אותי בראשי ובפניי. כשהתרוממתי היא המשיכה להכות אותי בכתפי, בזרועי, חתכה אותי עם הציפורניים באמה הימנית שלי, אני זזתי אחורה, הייתי בהלם, כמובן שלא הגבתי".

צוות חדר המיון בשיתוף כוחות אבטחה במקום הצליחו אתמול להשתלט על השתיים והזמינו את המשטרה. הרופאה הגישה תלונה במשטרה נגד שתי הנשים. מהמרכז הרפואי איכילוב נמסר בתגובה לאירוע כי "הנהלת המרכז מביעה זעזוע עמוק מחומרת המקרה ומהמשך גילויי האלימות הבלתי נסבלים במערכת הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully