וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בים המלח: באה עם אביה לעבודה במלון וטבעה למוות בבריכה

18.7.2018 / 14:52

המשטרה חוקרת את נסיבות טביעת הילדה בת ה-10 במלון לאונרדו בים המלח, ועיכבה לחקירה שישה מעובדי המלון. בין השאר, החוקרים בודקים אם מצילים אכן נמצאו בקרבת הבריכה, ומדוע איש לא הבחין בטביעה בזמן אמת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באה עם אביה לעבודה וטבעה למוות. מלון לאונרדו בים המלח/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה חוקרת את נסיבות טביעתה של הילדה בת העשר שטבעה למוות היום (רביעי) במלון לאונרדו בים המלח. מיד לאחר האירוע עוכבו לחקירה שישה מעובדי המלון, והשוטרים הורו על סגירת הבריכה לצורכי חקירה.

מבדיקה ראשונית עולה כי הילדה היא בתה של אחד מעובדי המלון, שהגיעה עמו לעבודה בזמן החופש הגדול. במסגרת החקירה המשטרה בודקת בין השאר אם היו מצילים בסביבת הבריכה בזמן שהילדה שהתה בתוך המים, ומדוע איש לא שם לב לטביעתה בזמן אמת. כמו כן, החוקרים בודקים את עמידת המלון בדרישות הרישוי.

עוד בוואלה! NEWS:
"בושה": נתניהו הצביע נגד פונדקאות לגברים - ועורר סערה במליאה
ח"כ ברושי ננזף לאחר שנגע בישבנה של חברתו למפלגה: "מביך"
חצה לסוריה במצנח רחיפה וחבר לדאעש: אישום נגד צעיר מג'לג'וליה

הטביעה התרחשה סמוך ל-10:00 אז הוזעקו לבריכת המלון אנשי מד"א. "כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה ילדה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר פרמדיק מד"א דוראל ארזואן. "אמרו לנו שמשו אותה מהמים לאחר שככל הנראה שהתה כמה דקות מתחת למים. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי, וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

מתחילת השנה טבעו למוות 24 ילדים ופעוטות לעומת 15 בשנת 2017. הרשימה כוללת את קורבנות אסון השיטפון בדרום. מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי עד חודש יולי השנה טבעו 14 ילדים לעומת שבעה ילדים עד יולי בשנה שעברה. מדובר בעלייה חריגה של 100% במניין הטביעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully