וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ברושי ננזף לאחר שנגע בישבנה של חברתו למפלגה: "מביך"

יו"ר המחנה הציוני גבאי נזף בברושי בגין התנהגות בלתי הולמת לאחר שנגע בישבנה של ח"כ איילת נחמיאס ורבין במהלך סיור בעוטף עזה. "מחווה שהייתה אמורה להיות חברית, יצאה בצורה הפוכה לחלוטין וברגע שהבנתי את הטעות התנצלתי", אמר ברושי

חבר הכנסת  איתן ברושי. ראובן קסטרו
"התנצלתי מעומק לבי". ברושי/ראובן קסטרו

ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני) ננזף בגין התנהגות בלתי הולמת לאחר שנגע בישבנה של חברתו למפלגה, ח"כ איילת נחמיאס ורבין, במהלך סיור שקיימה המפלגה בעוטף עזה ביום שבת. יו"ר המפלגה אבי גבאי נזף בברושי ומאז התקיימה שיחת הבהרה בינו לבין נחמיאס ורבין, במטרה לשים את המקרה מאחוריהם.

התקרית אירעה במהלך סיור של המחנה הציוני בעוטף עזה בסוף השבוע. גם אחרי התקרית, הסיור נמשך כרגיל ומאוחר יותר כשנודע על כך במפלגה, סערו הרוחות. אחד מהח"כים תיאר כי "ברושי נגע בישבנה". הוא טען כי זו לא הייתה נראית "תקרית של הטרדה מינית", אך כי "זה בהחלט היה מביך".

"מיד בתום האירוע התנצלתי על התקרית. מחווה שהייתה אמורה להיות חברית, יצאה בצורה הפוכה לחלוטין וברגע שהבנתי את הטעות התנצלתי עליה מעומק לבי", אמר ברושי. נחמיאס ורבין מסרה כי "למרות עוגמת הנפש שנגרמה לי, קיבלתי לאחר לבטים את התנצלותו של ברושי ואני סבורה שהבין את חומרת המעשה".

עוד בוואלה! NEWS
"בושה": נתניהו הצביע נגד פונדקאות לגברים - ועורר סערה במליאה
חצה לסוריה במצנח רחיפה וחבר לדאעש: אישום נגד צעיר מג'לג'וליה
זכות דתית - ושפה עברית רשמית: הוועדה אישרה את חוק הלאום

איילת נחמיאס ורבין במסגרת שעת שאלות לשר הביטחון אביגדור ליברמן , כנסת. יולי 2016. נועם מושקוביץ
יישרו את ההדורים. נחמיאס ורבין/נועם מושקוביץ

במהלך הסיור שהתקיים בשבת התייחס גבאי למתיחות בגבול רצועת עזה. "מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זו תוצאה של חידלון של ארבע שנים שהקבינט לא מקבל החלטות. ראש ממשלה שעסוק בלכסת"ח בישיבות קבינט שאין מאחוריהן דבר: לא מפעילים מנופים מדיניים, לא מנופים כלכליים, לא מנופים אסטרטגיים - פשוט לא עושים שום דבר. מחכים שיהיה ירי ואז הצבא יגיב.

ראש הממשלה, נכשלת בלתת ביטחון לתושבי עוטף עזה - זה הזמן שלך ללכת", אמר גבאי במהלך הסיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully