וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא אישה חזקה": נמשכים החיפושים אחר אופירה חיים הנעדרת מתל מונד

בתה של חיים ששבה מהודו לישראל כדי לסייע בחיפושים אחר אמה סיפרה כי בשיחתן האחרונה שוחחו על תכניותיה לעתיד: "היא אמרה שהיא מתגעגעת אליי". דוד, בעלה לשעבר: "היא ניתקה עימי קשר". התושבים בתל מונד נערכים לחיפושים בסביבות היישוב

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

תושבים בתל מונד ממשיכים בחיפושים אחר אופירה חיים הנעדרת בשבועיים האחרונים לאחר שלא הגיעה למפגש חברתי שאליו הוזמנה בנתניה. היום (ראשון) יערכו התושבים משלחת חיפוש ביישוב וכן ביער קדימה הנמצא בקרבתו.

דוד, הגרוש של אופירה חיים אמר לוואלה! NEWS כי "אנחנו פרודים כבר 15 שנה, כל אחד המשיך בחייו. סך הכל ביחסים טובים. היא לא בן אדם שאפשר לשמור איתו על קשר. היא התנתקה ממני לאחר הגירושים ואנחנו לא בקשר. יש לנו ילדות משותפות. אבל כל אחד המשיך בחייו".

עדייה, בתה של חיים, סיפרה לוואלה! NEWS כי בפעם האחרונה שדיברה עם אמה היא הייתה בטיול בהודו. "היא אמרה שהיא מתגעגעת אליי, שאלה מתי אני חוזרת כבר, מתי אני ממשיכה את הלימודים. היא צחקה איתי מתי אני כבר מתחתנת ומתחילה את החיים". עדייה, בת 30, שבה לישראל לאחר ששמעה על היעדרות אמה, על מנת לסייע בחיפושים. אתמול סיפרה כי אמה היא "אישה חזקה פיזית ונורמטיבית לגמרי" והוסיפה כי המשפחה אינה מעורה בפעולות המשטרה בפרשה, אך סומכת על אנשיה.

עוד בוואלה! News:
המפקד של "צוק איתן" מזהיר: ישראל לא תרוויח ממבצע נוסף בעזה
נתניהו על הצהרת חוק השואה: מכבד את הביקורת, אתן לכך ביטוי
"לא נרדם עם הצרחות": הטווסים שלא נותנים לתושבי המושב בדרום לישון

מור ועדייה, שתיים מבנותיה של אופירה חיים בתל מונד. שלומי גבאי
בנותיה של חיים, היום/שלומי גבאי

עוד סיפרה הבת כי אמה "סיימה את עבודתה בבית הספר, בו היא עובדת כמורה מחליפה, הלכה לאחותה, יצאה לקניות במאפיה - ומאז נעלמו עקבותיה. זה ממש לא מתאים לאימא שלי".

אתמול פרסמה המשטרה פעם נוספת את תיאורה של חיים, בת 56, שנראתה לאחרונה באזור נתניה ב-22 ביוני. על פי התיאור שהופץ גובהה של חיים הוא 1.6 מטרים, שיערה בצבע שטני, עיניה חומות ומבנה גופה רחב. במשטרה קראו לכל היודע דבר על מקום הימצאה לפנות למוקד 100 של המשטרה או להתקשר לתחנת משטרת שדות בטלפון 09-9617201.

בימים האחרונים חלה התפתחות בפרשה. "אנחנו לא יודעים מה עומד מאחורי ההיעלמות שלה", אמר גורם במשטרה. לדבריו, "מדובר באישה ללא סיכסוכים או בעיות אחרות ולא עולה לנו רמז שיוביל למה גרם להיעלמותה".

עוד באותו נושא

נעלמה בדרך למפגש חברתי: חשש לחיי תושבת השרון הנעדרת שבועיים

לכתבה המלאה
אופירה חיים הנעדרת בתל מונד. באדיבות המשפחה, שלומי גבאי
הנעדרת אופירה חיים/שלומי גבאי, באדיבות המשפחה
אופירה חיים הנעדרת בתל מונד. באדיבות המשפחה, שלומי גבאי
אופירה חיים הנעדרת בתל מונד/שלומי גבאי, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully