וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלמה בדרך למפגש חברתי: חשש לחיי תושבת השרון הנעדרת שבועיים

אופירה חיים נראתה לאחרונה בדרכה למפגש בנתניה שאליו לא הגיעה. רכבה נמצא בקרבת מקום. לדברי גורם במשטרה "היא לא הייתה מעורבת בסכסוך ולא ידוע על בעיות שהיו לה". בתה: "היא יצאה לקניות במאפיה, ומאז נעלמו עקבותיה". בימים האחרונים חלה התפתחות בפרשה

צלמים זמניים מורשים

המשטרה ממשיכה לחפש אחר תושבת תל מונד אופירה חיים שנעלמה לפני יותר שבועיים והחשש לחייה גובר. חיים הייתה אמורה להשתתף במפגש חברתי ב-22 ביוני בנתניה אך לא הגיעה למקום. חבריה מצאו את מכוניתה בסמוך לאזור שבו היה אמור להתקיים המפגש.

בימים האחרונים חלה התפתחות בפרשה. "אנחנו לא יודעים מה עומד מאחורי ההיעלמות שלה", אמר גורם במשטרה. לדבריו, "מדובר באישה ללא סיכסוכים או בעיות אחרות ולא עולה לנו רמז שיוביל למה גרם להיעלמותה".

המשטרה מנהלת חיפושים נרחבים אחריה בסיוע חבריה ובני משפחתה וקראה לעזרת הציבור באיתורה. חיים, בת 56, היא גרושה ואם לשלוש בנות בוגרות. גובהה 1.6 מטרים, שיערה בצבע שטני ועיניה חומות ומבנה גופה רחב והיא נראתה לאחרונה באזור נתניה. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של המשטרה או להתקשר לתחנת משטרת שדות בטלפון 09-9617201.

עוד ידיעות מהארץ בוואלה! NEWS:
חורבן כבד ואלפי עצורים: השבת השחורה שוותיקי היישוב לא שוכחים
לא בחצר שלי: במאבק במתנגדים להוסטלים משרד הרווחה נלחם בטחנות רוח
"סכנת חיים": מבצע להסרת שלטי פרסום פיראטיים בכבישים יצא לדרך

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדרת אופירה חיים מתל מונד.
הנ"ל נראתה לאחרונה ביום שישי ה-22.6.18 בשעת צהרים בנתניה.. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
נראתה לאחרונה באזור נתניה. חיים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בתה עדיה חיים בת ה-30 סיפרה כי אמה "סיימה את עבודתה בבית הספר, בו היא עובדת כמורה מחליפה, הלכה לאחותה, יצאה לקניות במאפיה - ומאז נעלמו עקבותיה. זה ממש לא מתאים לאימא שלי. היא אישה חזקה פיזית, ונורמטיבית לגמרי. אנחנו די ממודרים מהפעולות שעושה המשטרה, אבל בהחלט סומכים עליה".

"הייתי בטיול בהודו כשכל זה קרה", משחזרת הבת עדיה. "הפעם האחרונה שדיברתי איתה הייתה ב-18 ביוני, ויומיים לאחר מן היא נעלמה. בתחילה חשבנו שיש לה בעיה בטלפון, אך כשראינו שזה נמשך יותר מדי מן מיד הודענו למשטרה". מיד כששמעה הבת על היעדרות האם, היא שבה ארצה, לסייע בחיפושים.

עדיה הוסיפה כי באותו יום שנעלמה האם, הרכב שלה היה בחניה הקבועה שלו והמפתח בבית. לא היה כל סימן מקדים או דבר חריג שקדם להיעלמותה. החיפושים של המשטרה, בסיוע בני המשפחה והמתנדבים הרבים, מתמקדים בעיקר באזור הפרדסים סביב תל מונד " אנו פונים לכל מי שיכול לסייע בחיפושים להצטרף ולחפש בסביבתו הקרובה", ביקשה עדיה.

(עדכון ראשון 21:52)

עוד באותו נושא

אחרי שמונה ימי חיפושים: אותר נדב היימן יוצא סיירת מטכ"ל שנעדר

לכתבה המלאה
ניידת משטרה מחוץ לבית של אלי טביב, בעלים של בית"ר ירושלים. אופיר סער,
בתה של הנעדרת: "סומכים על המשטרה"/אופיר סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully