וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה ימי חיפושים: אותר נדב היימן יוצא סיירת מטכ"ל שנעדר

18.3.2018 / 0:34

נדב היימן בן ה-28 אותר בשדרות, כשהוא ישן בתוך שק שינה מאחורי מאפיה בעיר, בריא ושלם. היימן, תושב כוכב מיכאל הסובל מתסמונת דחק פוסט טראומטית עקב שירותו הצבאי, נעדר מיום שישי שעבר

הנעדר נדב היימן. צילום מסך מפייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
היימן/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך מפייסבוק

בתום שמונה ימים של חיפושים, אותר היום (שבת) בשדרות הנעדר נדב היימן, יוצא סיירת מטכ"ל, כך נמסר ממחוז הדרום של המשטרה, שהודתה על הסיוע באיתורו. היימן, בן 28 מכוכב מיכאל, יצא מביתו ביום שישי ה-9 במרץ, ומאז נותק הקשר עמו. לדברי משפחתו, הוא יצא מביתו בסערת רגשות בלילה שבין חמישי לשישי, ולא יצר קשר עם משפחתו. היימן סובל מתסמונת דחק פוסט טראומטית עקב שירותו הצבאי.

היימן נמצא על ידי ניידת סיור של תחנת שדרות, ישן בתוך שק שינה מאחורי מאפיה בשדרות, כשהוא בריא ושלם. הוא נמצא עם משפחתו, ובהמשך יתוחקר. משפחתו ביקשה להודות "למאות ואלפי המתנדבים בכל הארץ, למשטרת ישראל, צה"ל ויחידות החילוץ", ומסרה "תודה מיוחדת למשפחת כוכב מיכאל שנרתמה לחיפושים מהרגע הראשון".

עוד בוואלה! NEWS:
חיפושים אחר יוצא סיירת מטכ"ל שיצא את ביתו לפני שבוע ולא שב
הכנסת העבירה את התקציב; "במקום בחירות - מביאים בשורות"
מטען התפוצץ בגבול רצועת עזה; צה"ל השמיד עמדת תצפית של חמאס

חיפושים אחרי החייל הנעדר ביער חרובית. שי מכלוף
היימן כבר נעדר בעבר. חיפושים אחריו ב-2010)/שי מכלוף

עם היעדרו, כתבה משפחתו של נדב בפייסבוק: "אנחנו, המשפחה והחברים שלו לצוות, מודאגים ומחפשים אותו זה כשבוע וזקוקים לעזרתכם. הגענו למבוי סתום, נדב יכול להיות בכל מקום, לכן כל עזרה תתקבל בברכה. מי שיכול לסייע בחיפושים רגליים או רכובים (כל סוגי הרכב) מתבקש להגיע ולקבל משימות ואזורי חיפוש מוגדרים. החיפושים יימשכו באופן אינטנסטיבי".

כוחות משטרה רבים, בהם שוטרי תחנת שדרות, יחידות מרחב לכיש ומחוז הדרים, מתנדבים, בני משפחה וחברים חיפשו אחר היימן בשטח מושב כוכב מיכאל. חפ"ק של משטרת שדרות נפרס במקום, כולל כוחות מקצועיים של כלבנים ופרשים, שוטרים, מתנדבים וחברים של הנעדר. בחפ"ק התקיימו הערכות מצב, מיפוי וחלוקת השטח לצוותים הרבים שעסקו בפעולות

שב לביתו החייל שנעדר. שי מכלוף
מוקד החיפושים אחר היימן, כשנעדר ב-2010/שי מכלוף

לפני כשמונה שנים נעדר היימן בזמן שירותו הצבאי למשך יממה, לאחר שנמלט מאימון של יחידתו ביער חרובית. גורם בכיר בצה"ל אמר אז כי לא זכור לו "מקרה כל כך חריג ביחידה כל כך מובחרת". לדברי גורמים בצה"ל, היקף החיפושים אחר החייל, בהם לקחו חלק מאות בני אדם, נאמד בכמה מיליוני שקלים.

(עדכון ראשון: 23:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully