וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר יוצא סיירת מטכ"ל שיצא את ביתו לפני שבוע ולא שב

16.3.2018 / 23:05

נדב היימן, תושב הנגב המערבי בן 28, נעדר לפני שמונה שנים במהלך אימון צבאי של יחידתו וסובל לדברי חבריו מפוסט טראומה. במסגרת החיפושים אחריו יצרו קרוביו מפה אינטראקטיבית לאיתורו

הנעדר נדב היימן. צילום מסך מפייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
היימן/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך מפייסבוק

המשטרה, משפחתו וחבריו של נדב היימן, בן 28 מכוכב מיכאל, ביקשו היום (שישי) את עזרת הציבור באיתורו. היימן יצא מביתו ביום שישי, 9 במרץ 2018 ומאז נותק הקשר עמו. לדברי משפחתו, הוא יצא מביתו בסערת רגשות בלילה שבין חמישי לשישי ומאז טרם יצר קשר. היימן סובל מתסמונת דחק פוסט טראומטית עקב שירותו הצבאי.

גובהו של נדב הוא 1.80 מטרים, מבנה גופו רזה ושיערו שחור. הוא לבש קפוצ'ון כחול, גופיה תרמית אפורה, מכנס עבודה אפור ונעליים כחולות כשנראה לאחרונה. כשיצא היה עם זיפי זקן וברשותו תרמיל גדול בצבע תכלת.

ניתן לעזור בחיפושים באמצעות מפה אינטראקטיבית שיצרה המשפחה לטובת הסריקות. המפה מחולקת למשבצות קטנות לפי אזורים. להפעלה - לחצו על הקישור הבא והפעילו מיקום. משבצת שחורה משמעה אזור שטרם נסרק והמשבצות שנסרקו מסומנות בצבע ירוק. בסיום הסריקה אפשר לעדכן על תוצאות הסריקה בעזרת הודעה בפייסבוק.

עוד בוואלה!NEWS:
פיגוע דריסה בשומרון: קצין וחייל נהרגו ושניים נפצעו קשה ובינוני
מטריד משפחת תמר אריאל שוחרר ממעצר ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית
הצעיר הרעב שהרים את ראשו: כשדוד לוי החליט להפסיק לשתוק

אירוע שנפתח בפייסבוק לחיפושים אחר נדב:

משפחתו של נדב כתבה בפייסבוק: "אנחנו, המשפחה והחברים שלו לצוות, מודאגים ומחפשים אותו זה כשבוע וזקוקים לעזרתכם. הגענו למבוי סתום, נדב יכול להיות בכל מקום, לכן כל עזרה תתקבל בברכה. מי שיכול לסייע בחיפושים רגליים או רכובים (כל סוגי הרכב) מתבקש להגיע ולקבל משימות ואזורי חיפוש מוגדרים. החיפושים ימשכו באופן אינטנסיבי".

כוחות משטרה רבים, בהם שוטרי תחנת שדרות, יחידות מרחב לכיש ומחוז הדרום, מתנדבים, בני משפחה וחברים, ממשיכים לחפש אחר היימן בשטח מושב כוכב מיכאל, המקום שבו נראה לאחרונה. נפרס מזה מספר ימים חפ"ק של משטרת שדרות הממוקם בטחנת הקמח וקולט את הכוחות הרבים, כולל כוחות מקצועיים של כלבנים ופרשים, שוטרים, מתנדבים וחברים של הנעדר. בחפ"ק מתקיימות הערכות מצב, מיפוי וחלוקת השטח לצוותים הרבים העוסקים בפעולות החיפושים. מהמשטרה נמסר "נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לאתרה נדב, שהקשר עימו נותק מזה כשבוע ימים". החיפושים ימשיכו מחר מהשעה 8 בבוקר ועד רדת החשיכה.

כל מי שבידו מידע אודותיו, נא חייגו 100 או למשטרת שדרות 08-6620444

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully