וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחר להמשיך בחיים": אלמן הנרצחת בפיגוע בעתניאל הביא לעולם בת

נתן מאיר, ששכל את אשתו דפנה שנרצחה בפיגוע בעתניאל לפני שנתיים, הרחיב את משפחתו כשנה אחרי שנישא לזוהר מורגנשטרן. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בירך אותם בטוויטר: "ידיעה מרגשת"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(בווידיאו: ח"כ יהודה גליק מברך את נתן וזהר על חתונתם)

שנה אחרי שפתח בפרק חדש בחיים בצל השכול שפקד את משפחתו, נולדה הבוקר (שני) בת לנתן מאיר ולבת זוגו זהר מורגנשטרן. מאיר הפך לאחד מסמלי השכול הבולטים של גל הטרור לפני כשנתיים, כשאשתו דפנה נרצחה בפיגוע בעתניאל והותירה אחריה את ארבעת ילדיהם הביולוגיים ועוד שני ילדי אומנה.

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין בירך את בני הזוג בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי זוהי "ידיעה מרגשת על הבוקר" שמראה שמאיר "בחר להמשיך בחיים, מלא בעוצמה ובאמונה".

עוד בוואלה! NEWS:
לוחם דובדבן שירה בחברו בכה בביהמ"ש: "מקווה שההורים יסלחו"
חוטי חשמל חשופים ודלתות שנפתחות בנסיעה: כך נראים הג'יפים של צה"ל
איש הקשר הסודי של המפגינים האיראנים: "ניתן להפיל את המשטר"

מתוך חשבון הטוויטר של אדלשטיין:

נתן וזהר התחתנו בירושלים במאי 2017 כשחיתן אותם הרב ראם כהן, רב היישוב עתניאל. אחד הנוכחים אמר כי "היה טקס מרגש במיוחד וחתונה משמחת במיוחד. כולם הרגישו את אווירת הקדושה שעטפה את נתן וזוהר".

ח"כ יהודה גליק (הליכוד), חבר המשפחה, אמר אז כי הוא "מאושר" מכך שמאיר "פותח בחיים חדשים והצליח לצמוח מתוך המשבר", ואיחל לו "שיבנה ענף חדש בעץ המשפחתי הנפלא לו".

חודשיים לפני כן, כשהודיע על אירוסיו, כתב מאיר כי "כל היום צריך לשמוח, אך לעיתים זה קשה. קשה מאוד". הוא הוסיף: "היום הזה אני רוצה לחבק יותר מכל את ילדי שתומכים ושמחים איתי. למרות הכול. תודה לכם ילדים אהובים, בלי הרוח הגבית מכם, לא יכולתי לפתוח שוב את ליבי לאהבה. אני אוהב אתכם מאוד מאוד. רננה, עקיבא, נועה, אהבה ועוד שני אוצרות שאין כמותם".

פיגוע דקירה בעתניאל: אם לשישה נרצחה לעיני בתה בת ה-17. מערכת וואלה! NEWS
דפנה ונתן מאיר/מערכת וואלה! NEWS

שבועיים אחרי חתונתם של מאיר ובת זוגו, בתה של דפנה מאיר רננה התחתנה אף היא עם בחיר ליבה, אור כהן, באולמי גני בראשית בבאר שבע. אחיה, אחיותיה, בני משפחה, מכרים וקרובים נוספים ליוו את בני הזוג ושימחו אותם.

דפנה נרצחה בינואר 2016 על מפתן ביתם שבעתניאל ולנגד ילדיהם, כשחסמה בגופה את המחבל מלהיכנס ולפגוע בהם. המחבל, מוראד עבדאללה עדאיס, בן 16 מהכפר הסומך עמרה, נמלט ונתפס אחרי יומיים. בית הדין הצבאי גזר עליו מאסר עולם ופיצוי כספי של 1.75 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully