וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות שירות לדוגמנית אליה קדוש שהורשעה במעורבות בתקיפה

1.7.2018 / 13:50

אליה קדוש הורשעה במסגרת הסדר טיעון במעורבות בתקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב לפני כ-10 חודשים. על שאר המעורבים נגזרו עונשי מאסר בפועל. "על בית המשפט להגן על צוותי הרפואה והסגל בבתי החולים", הצהיר השופט

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) חמישה חודשי עבודות שירות על אליה קדוש, שהורשעה במסגרת הסדר טיעון במעורבות בתקיפת מאבטחים בבית החולים איכילוב בספטמבר האחרון. על קדוש נגזרו בנוסף שבעה חודשי מאסר על תנאי.

"חובה על בתי המשפט להגן על אנשי צוות רפואי ואנשי סגל בבתי החולים ובמרפאות. לכן נגזרו תקופות מאסר ממושכות על הנאשמים שתקפו בפועל את המאבטחים", אמר השופט צבי גורפינקל. הוא ציין כי קדוש היא אמנם יוזמת האירוע, אך לא השתתפה בפועל בתקיפה האלימה של המאבטחים. שופט הזכיר גם את נסיבותיה האישיות הקשות של קדוש, בהן מצבה הבריאותי והמשפחתי, כנימוקים להחלטה שלא להטיל עליה מאסר בפועל.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
התוקפים מאיכילוב הורשעו בהסדר טיעון: אליה קדוש לא תישלח למאסר
בן זוגה של אליה קדוש הואשם בתקיפת המאבטחים: "אתפוס אתכם בחוץ"
הצעירה שמואשמת בתקיפת מאבטחים שוחררה למעצר בית: "זו בחורה מסכנה"

אליה קדוש בדיון בגזר דינה בבית המשפט המחוזי בתל אביב - 1 ביולי 2018. ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
מהדיון היום/מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

קדוש הורשעה בינואר האחרון, לאחר שהודתה במסגרת ההסדר גם באישומים שנגעו לאירועים שהתרחשו לאחר התקיפה באיכילוב. בין הסעיפים: תקיפת שוטר, הפרת הוראה חוקית, תקיפה, איומים באירוע תקיפת נהג המונית בבית החולים וולפסון ובתקיפת שוטר באירוע התקיפה בבית החולים אברבנאל.

מלבד קדוש הורשעו בתקיפה באיכילוב גם רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי, אברהם יסיפוב, ובן זוגה של קדוש - דוד אמויאל. כל הנאשמים מלבד קדוש נידונו לעונשי מאסר שבין 17 ל-25 חודשים.

לפי כתב האישום, קדוש הגיעה בחודש ספטמבר בשנה שעברה מלווה במיסייב לבית החולים איכילוב לצורך קבלת טיפול רפואי. במהלך שהותה במיון בית החולים החלה קדוש לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי, בטענה כי אינה מטופלת כראוי.

עוד בוואלה!

בשל המתקפה של אסד בגולן: צה"ל מתגבר כוחות בגבול סוריה

לכתבה המלאה
אליה קדוש בדיון בגזר דינה בבית המשפט המחוזי בתל אביב - 1 ביולי 2018. ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
אליה קדוש בבית המשפט המחוזי בתל אביב/מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

אחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדלפק המיון, במטרה למנוע ממנה לתקוף איש צוות רפואי, לאחר שהבחין כי ניסתה למשוך את שפופרת הטלפון מידיה של אחות במיון. בעוד המאבטח אוחז בה, פנתה קדוש אל מיסייב ואמרה: "למה אתה לא מחזיר לו? אם בעלי היה פה הוא היה מפרק אותם", ואיימה על הצוות הרפואי והמאבטחים באומרה: "חכו מה יהיה לכם כשבעלי יגיע לפה".

בהמשך הגיעו מיסייב, ביטון, אלפסי, יוספוב ואמויאל אל בית החולים. לאחר שאיתרו את המאבטח, צעק לעברו אמויאל ואיים באומרו: "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". לאחר מכן נכנסו החמישה לחדר המיון, כשהמאבטחים בעקבותיהם. אז החלו החמישה לתקוף את המאבטח, חבטו בראשו ומאחורי גבו ומשנפל אל הארץ בעטו בפניו ובחלקי גופו.

בד בבד, הכו החמישה את שני המאבטחים הנוספים באגרופים ובבעיטות. מאבטח אחר, אשר הגיע במטרה לסייע לחבריו, מצא עצמו מותקף אף הוא במכת אגרוף בפניו. לאחר מכן החלו החמישה להימלט אל רכבם, ואחד המאבטחים ניסה למנוע מיוספוב להיכנס אל הרכב והותקף בשנית. בשלב מסוים נמלטו החמישה מהמקום באמצעות הרכב. למאבטחים נגרמו חבלות, והם נזקקו לטיפול רפואי.

תיעוד - מצוד אחר 5 גברים שהכו הלילה מאבטחים במיון באיכילוב 28.9.17 (לא לשימוש). מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד האירוע בבית החולים איכילוב/מערכת וואלה! NEWS

קדוש עוכבה על ידי שוטרים וניסתה לעזוב את המיון ולא נענתה להוראותיה של אחת השוטרות, תוך שהתקרבה אליה באופן מאיים וקראה לעברה כינויי גנאי וקללות. קדוש תקפה את השוטרות במכות אגרוף, ולאחר מכן נשכה ושרטה את השוטרת בפניה. בהמשך ניסתה לתקוף את השוטרים בבעיטות עד שנאזקה ברגליה.

אישומים נוספים עוסקים באירועים שהתרחשו לאחר שחרורה של קדוש בתנאים מגבילים שכללו מעצר בית. באחד מהם, קדוש יצאה ממעצרה ללא פיקוח, ונסעה במונית לבית החולים וולפסון. היא התעמתה עם נהג המונית על עלות הנסיעה ולאחר גידופים הדדיים, סטרה קדוש בפניו ואיימה לפגוע בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully