וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זוגה של אליה קדוש הואשם בתקיפת המאבטחים: "אתפוס אתכם בחוץ"

26.12.2017 / 10:00

דודו אמויאל, ראש כנופיית פשע בראשון לציון נעצר בשדה התעופה לאחר שנמלט לתאילנד אחרי אירוע התקיפה בבית החולים איכילוב. לפי כתב האישום, תקף הנאשם את המאבטחים עם חבריו בצורה קשה. הפרקליטות: "אלימות ובריונות משולחת רסן"

עריכת וידאו: ניר חן

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד דודו אמויאל בגין חבלה חמורה ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בצוותא ובאיומים, וקשירת קשר לביצוע פשע. אמויאל הוא בן זוגה של הדוגמנית אליה קדוש בת ה-19 שהואשמה בפרשת תקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב בתל אביב בסוף חודש ספטמבר. אמויאל, ראש כנופיית פשע בראשון לציון בן 35, נעצר עם נחיתתו בנתב"ג בעקבות צו מעצר שהוצא לו. העבריין הבכיר נמלט לתאילנד טרם הוצא נגדו צו מעצר והוכרז עבריין נמלט על ידי בית המשפט. לפני כחודשיים הוגש הוגש גם נגד חבריו רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי ואברהם יוספוב.

לפי כתב האישום, הגיעה קדוש כשהיא מלווה במיסייב לבית החולים איכילוב לצורך קבלת טיפול רפואי. במהלך שהותה במיון בית החולים החלה קדוש לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי, בטענה כי אינה מטופלת כראוי. אחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדלפק המיון, במטרה למנוע ממנה לתקוף את מי מהצוות הרפואי, וזאת לאחר שהבחין כי ניסתה למשוך את שפופרת הטלפון מידיה של אחות במיון. בעוד המאבטח אוחז בה, פנתה קדוש אל מיסייב ואמרה לו: "למה אתה לא מחזיר לו? אם בעלי היה פה הוא היה מפרק אותם" וכן איימה על הצוות הרפואי והמאבטחים באומרה: "חכו מה יהיה לכם כשבעלי יגיע לפה".

עוד בנושא:
חזר מתאילנד ונתפס: הוארך מעצר החשוד המרכזי בתקיפה באיכילוב
"אני השטן שלך, חכה חכה": כתבי אישום בתקיפת המאבטחים באיכילוב
מאבטח שהותקף בבי"ח איכילוב: "פתחו לי את הראש ושברו לי שתי שיניים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמויאל וחבריו מגיעים לבית החולים איכילוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאוחר יותר באותו הלילה הגיעו אמויאל וחבריו לבית החולים ואיימו על המאבטח "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". מיד לאחר מכן, נכנסו החמישה לחדר המיון, כשאותו מאבטח ושני מאבטחים נוספים הולכים בעקבותיהם. אז, החלו החמישה לתקוף את המאבטח מכל עבר, חבטו בראשו ומאחורי גבו ומשנפל אל הארץ בעטו בפניו ובחלקי גופו.

בכתב האישום מתואר כי לאחר מכן ניסו הנאשמים להימלט מהמקום, ואחד המאבטחים ניסה למנוע מיוספוב להיכנס אל הרכב. אז יצאו השאר מהרכב ותקפו את המאבטח בחוזקה וללא רחם, תוך שהצמידו את גופו אל קיר סמוך וחבטו בו, שוב ושוב, כל אחד על פי יכולתו, באמצעות אגרופים בפניו, בראשו ובכל חלקי גופו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אליה קדוש בדיון מעצר של אליה קדוש, אולם השופט טופף, מחוזי ת"א, 20 בנובמבר 2017. ניב אהרונסון
קדוש בבית המשפט/ניב אהרונסון

בבקשת המעצר כתבה הפרקליטות כי "התנהלותם האלימה, הבריונית ומשולחת הרסן של המשיב והאחרים משתקפת בסרטון מצלמות האבטחה ובהודעות הצוות הרפואי, וכולן מלמדות על מידת האלימות שהופעלה כלפי כלל המאבטחים. עברו הפלילי של הנאשם, כמו גם העובדה כי יש להילחם בתופעה של אלימות כלפי צוותי אבטחה וצוותים רפואיים, מבהירים כי נשקפת מסוכנות".

אחרי שהואשמה בפרשת תקיפת המאבטחים שוחררה קדוש למעצר בית, אולם הפרה אותו כשנסעה מיפו לחברתה ביישוב רעות. משם המשיכה לבית החולים וולפסון שבחולון, וגם שם התפרצה באלימות ותקפה לכאורה נהג מונית – באירוע שתועד כולו. אחרי אותו אירוע הוגש נגד קדוש כתב אישום מתוקן ומלבד מקרה התקיפה באיכילוב נוספו לו הפרת תנאי מעצר הבית, האירוע בבית החולים וולפסון, ותקיפה נוספת שאירעה לכאורה בעת ששהתה במעצר בתנאי אשפוז פסיכיאטרי בבית החולים אברבנאל.

דיון בעניינם של ארבעת החשודים בתקיפת מאבטחים של בית החולים איכילוב בת"א. מערכת וואלה! NEWS
הנאשמים בתקיפת המאבטחים בבית המשפט, אוקטובר 2017/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully