וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המולה ברכבת: חייל פלט כדור בדרכו לת"א ונפצע קל-בינוני

החייל נפצע ברגלו בזמן שהיה בנסיעה סמוך לתחנת ת"א-האוניברסיטה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי בזירת האירוע ופינה אותו לבית החולים איכילוב. קולות הנפץ נשמעו ברחבי התחנה וגרמו לבהלה בקרב הנוסעים הרבים

אתר רשמי

חייל נפצע ברגלו היום (ראשון) באורח קל-בינוני בזמן שנסע ברכבת לכיוון דרום, סמוך לתחנת תל אביב - האוניברסיטה . התקרית אירעה בשעות הבוקר בהן הרכבת עמוסה במיוחד כמדי יום ראשון, בזמן שנוסעים רבים שהו במתחם התחנה.

מבדיקה ראשונית עולה כי האירוע התרחש בזמן שהחייל שהה בקרון הדרומי. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לחייל טיפול רפואי בזירת האירוע, ופינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווחים באיראן: הרוגים בהפגנות על מחסור במים במערב המדינה
"הוא פתח לי את הראש": שיחת הטלפון בין הנהגת שהותקפה בעפולה לבעלה
ראיות דרמטיות נגד נתניהו: הרמזים שמסתתרים במופע של מנדלבליט
מעט מיטות אשפוז ומחסור ברופאים: דוח חמור על מערכת הבריאות בישראל

חייל נפצע מפליטת כדור בתחנת רכבת תל אביב - האוניברסיטה. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הטיפול בחייל בתחנת הרכבת/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
חייל נפצע מפליטת כדור ברכבת ליד תחנת תל אביב האוניברסיטה - 1 ביולי 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
קרון הרכבת בו התרחש האירוע, סמוך לתחנת ת"א-האוניברסיטה, היום/מערכת וואלה! NEWS, ---

קולות הנפץ שנבעו בעקבות פליטת הכדור נשמעו בחוזקה ברחבי התחנה - מה שהוביל לבהלה גדולה בקרב הנוסעים הרבים ששהו במקום. עם זאת, מלבד החייל, לא דווח על נפגעים נוספים בתקרית.

"פתאום בום, אישה רצה בהיסטריה מהקרון הדרומי לכיוון הקרון הנוסף", תיארה יהלומית סימונוביצ'י את ההתרחשויות ברכבת בפוסט שהעלתה ברשת החברתית. "פתאום זעקות. 'תעזרו לי'. אובדן עשתונות. קוראים לחובשים, לפקחים. מסתבר שחייל פלט כדור. פגע במישהו אחר? בעצמו? איך אפשר לעזור? הלב דופק. בהלה, תסכול, חוסר אונים. מישהו אומר 'זה רק ברגל'. מסתבר שנפלט לו כדור על עצמו. כולם בהיסטריה. צריך לעצור את הרכבת. פקחים רצים. מבקשים לפנות את הקרון. הרכבת נעצרת. עוד כמה דקות של בלבול. בכריזה שואלים אם יש רופא או חובש בתחנה. אני תוהה איך זה שאין שם אחד בכוננות".

רכבת ישראל. שלומי גבאי
רכבת ישראל/שלומי גבאי

נוי דוד, חייל מילואים שהיה בדרכו מחיפה לתחנות תל אביב הוסיף: "אם לא די בלחץ האופייני לתחילת השבוע שאין מקום לזוז בתוך הקרונות, קורה הבוקר אירוע שהסתיים בנס בפגיעה קלה של חייל לא זהיר. לא מצליח להבין את אירע האירוע החריג הזה, איך בכלל היה לו כדור במחסנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully