וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא פתח לי את הראש": שיחת הטלפון בין הנהגת שהותקפה בעפולה לבעלה

30.6.2018 / 1:18

בהקלטת השיחה בין השניים נשמעת האישה כשהיא נסערת וצועקת "הוא הרביץ לי, אני נוטפת דם". בחקירת המשטרה התברר כי החשוד, בן 27 מעפולה, היה מעורב בתאונה ובה הכה ואיים על אישה נוספת מנצרת עילית. מעצרו הוארך

צלמים זמניים מורשים

"הוא פתח לי את הראש, אני נוטפת דם", כך נשמעת טובה בת ה-31, אומרת לבעלה במהלך שיחת טלפון אחרי שהותקפה על ידי תושב העיר בן 27. בשיחה נשמעת טובה נסערת כשבעלה מנסה לברר היכן היא נמצאת ומי תקף אותה.

בית משפט השלום בנצרת האריך הערב (שבת) את מעצרו של החשוד, שנעצר אמש בנתב"ג, עד ליום שלישי. לפני מעצרו היה מעורב בתאונת דרכים שבמהלכה נגרם נזק לרכבה של נהגת אחרת. בבירור במשטרה עלה כי במהלך ויכוח עם הנהגת שפגע ברכבה, הוא תקף אותה בבעיטה ואיים עליה. הנהגת, בת 31 מנצרת עילית, אותרה ותלונתה נגבתה.

אתמול במהלך היום הופץ ברשתות החברתיות הסרטון שבו תועד החשוד תוקף את טובה בת ה-31 במהלך ויכוח, שהתפתח בעת שנסעה לאסוף את ילדיה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים העמק בעיר כשהיא סובלת משבעה שברים באף וחבלות בארובת העין.

החשוד אותר בהמשך הערב בנמל התעופה בן גוריון לאחר שככל הנראה ניסה לברוח מהארץ. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה ומחר הוא יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

עוד בוואלה! NEWS
לראשונה: צה"ל מעניק טיפול זוגי ללוחמים הסובלים מפוסט טראומה
הפלסטינים: צעיר ונער נהרגו מאש צה"ל; רחפן הופל בשטח הרצועה
הערכה בארה"ב: קוריאה הצפונית ממשיכה להפיק דלק לנשק גרעיני

טובה בת 31 מעפולה שהותקפה על ידי נהג שצפרה לו ב-29 ביוני 2018. באדיבות המצולמת, מערכת וואלה! NEWS
טובה שהותקפה בידי החשוד בעפולה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולמת

טובה סיפרה כי היא הייתה בדרכה למסגרות החינוכיות של ילדיה כאשר "ברחוב עמדה מכונית קטנה וחסמה את הדרך". לדבריה, "צפצפתי צפצוף אחד בודד וממש קצר. מהמכונית יצא הנוסע שליד הנהג והחל לבעוט ולחבוט באגרופים במכונית שלי".

"לא הבנתי מה קורה", המשיכה טובה. "אבל הוא לא הסתפק בכך. הוא פתח את הדלת של הנוסע שליד הנהג, והתחיל לתת לי אגרופים בפנים. יצאתי מהמכונית מדממת וצעקתי לעזרה. לקח זמן עד שאנשים הבינו מה קורה ואחרי כמה זמן הזעיקו עזרה".

עוד באותו נושא

"יצאתי מדממת וזעקתי לעזרה": טובה הותקפה במכוניתה בעפולה

לכתבה המלאה

סניגורו של הנאשם: "הדברים אינם כפי נראים - נגיש ערעור על הארכת המעצר"

סניגורו של הנאשם מעפולה, עו"ד אלביר מני אמר כי "בית המשפט, בניגוד לבקשת המשטרה, החליט להאריך מעצרו עד יום שלישי, בעוד שהמשטרה ביקשה להאריך בשבוע. אנחנו שוקלים להגיש ערר על החלטה זו. בית המשפט החליט לקיים את הדיון בדלתיים סגורות מכמה סיבות. התמונה איננה ברורה הדברים אינם כפי נראים. ישנם כמה סימני שאלה - מה היה שם, מי היה שם ומה הרקע לדברים? יש נסיבות שקשורות לצנעת הפרט וחיסיון רפואי ואלו דברים שאינני יכול לפרט. בהמשך הדברים יתגלו ויתבררו". עוד הוסיף מני כי "אין לחשוד עבר פלילי ונציג המשטרה אישר זאת. אינני יכול לפרט מדוע החשוד ניסה לברוח מהארץ. זה קשור לסיבה עליה החליט בית המשפט לקיים את הדיון בדלתיים סגורות ובדברים שעדיין יש עליהם חיסיון".


(עדכון ראשון: 15:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully