וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצאתי מדממת וזעקתי לעזרה": טובה הותקפה במכוניתה בעפולה

29.6.2018 / 23:45

תושבת העיר יצאה לאסוף את ילדיה כשבדרך צפרה למכונית שעמדה בדרכה. אחד מיושבי הרכב יצא לעברה, פתח את דלת רכבה והחל להכות אותה עד זוב דם. "אני סובלת מכאבים, אבל לא פחות מכך מרגישה פגועה", סיפרה. החשוד נעצר בנתב"ג לאחר שככל הנראה ניסה לברוח מהארץ

צלמים זמניים מורשים

ברשתות החברתיות הופץ במהלך היום (שישי) סרטון שצולם בעפולה, בו נראה גבר מכה באכזריות אישה שצפרה לו, לאחר שככל הנראה הנראה חסם את דרכה באמצעות מכוניתו. הנהגת, טובה בת ה-31, הותקפה במהלך הוויכוח שהתפתח סמוך לשעה 11:30 בצהריים בעת שנסעה לאסוף את ילדיה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים העמק שבעיר כשהיא סובלת משבעה שברים באף וחבלות בארובת העין.

החשוד במעשה, צעיר בן 27 תושב העיר, אותר בהמשך הערב בנמל התעופה בן גוריון לאחר שככל הנראה ניסה לברוח מגבולות המדינה. זאת, לאחר שהמשטרה הפעילה אמצעים לבירור זהותו לאיתורו. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה ומחר הוא יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

טובה סיפרה כי היא הייתה בדרכה למסגרות החינוכיות של ילדיה כאשר "ברחוב עמדה מכונית קטנה וחסמה את הדרך". לדבריה, "צפצפתי צפצוף אחד בודד וממש קצר. מהמכונית יצא הנוסע שליד הנהג והחל לבעוט ולחבוט באגרופים במכונית שלי".

עוד בוואלה! NEWS:
הפלסטינים: בן 13 נהרג מאש צה"ל; רחפן הופל בשטח הרצועה
"מחכים שאלוהים יעזור לנו": 120 אלף איש נמלטו מהלחימה בדרום סוריה
הביון הגרמני: בתו של הימלר עבדה בשורותינו אחרי המלחמה

טובה בת ה-37 הותקפה בעפולה על ידי נוסע הרכב שחסם אותה - 29 ביוני 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
טובה, אחרי שהותקפה/מערכת וואלה! NEWS, ---

"לא הבנתי מה קורה", המשיכה טובה. "אבל הוא לא הסתפק בכך. הוא פתח את הדלת של הנוסע שליד הנהג, והתחיל לתת לי אגרופים בפנים. יצאתי מהמכונית מדממת וצעקתי לעזרה. לקח זמן עד שאנשים הבינו מה קורה ואחרי כמה זמן הזעיקו עזרה".

אחרי האירוע שוטרים הוזנקו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירת האירוע. מוקדם יותר נמסר מהמשטרה כי היא רואה בחומרה רבה כל אירוע אלימות באשר הוא ותפעל בהתאם למיצוי הדין עם החשוד.

טובה הוסיפה כי המשפחה שלה מחזקת ומחבקת אותה. היא עדיין לא מעכלת את מה שקרה. "אני סובלת מכאבים, אבל לא פחות מכך מרגישה פגועה ועצובה ממה שעברתי", אמרה. "לא מסוגלת להבין שאדם מסוגל לעשות מעשה כזה. זה היה אמור להיות יום שמח של סיום הלימודים וככה זה הסתיים. מזל שזה לא נגמר יותר גרוע".

(עדכון ראשון: 19:47)

עוד באותו נושא

בגלל מריבה על ארוחת צהריים: בן 9 אושפז במשך יומיים בבית החולים

לכתבה המלאה
טובה בת 31 מעפולה שהותקפה על ידי נהג שצפרה לו ב-29 ביוני 2018. באדיבות המצולמת, מערכת וואלה! NEWS
טובה בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully