וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 4 טבעה בכנרת, פונתה במצב אנוש לבית החולים; בן 8 טבע בדרום

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לחוף שיזף-רותם הסמוך לעין גב ופתחו בפעולות החייאה כדי לייצב את מצבה של הילדה. זמן קצר לאחר מכן פונתה הילדה לבית החולים זיו שבצפת במצב אנוש, שם המשיכו הרופאים להילחם על חייה. בקיבוץ עין צורים טבע ילד בבריכת שחייה

צוות מד"א בכנרת - 22 ביוני 2018. מד"א
פעולות ההחייאה סמוך לחוף עין גב, היום/מד"א

ילדה בת ארבע טבעה היום (שישי) בחוף שיזף-רותם שבכנרת, הסמוך לעין גב. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה באמצעות מסוק לבית החולים זיו שבצפת כשהיא במצב אנוש ללא דופק וללא נשימה. בקיבוץ עין צורים הסמוך לקריית מלאכי טבע ילד בן שמונה בבריכת שחייה, ופונה לבית החולים קפלן ברחובות במצב קשה, לאחר שחובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה.

בבריכה ציבורית בראשון לציון טבע ילד בן ארבע, ולאחר שקיבל טיפול רפואי פונה לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני. חובש רפואת חירום במד"א תמיר סתאוי, שהגיע לזירת הטביעה בכנרת, אמר כי "כשהגיע למקום ראיתי סמוך לקו המים בחוף לא מוכרז ילדה כבת ארבע שוכבת מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה".

עוד בוואלה! NEWS:
המקום שבו ניטעו תמרים, אקליפטוסים וחלומות: בחזרה לביצת כנרת
בן 34 נהרג מפגיעת סירה בכנרת; 3 צעירים תקפו משפחות נופשים
נכנע ללחץ: טראמפ חתם על צו שימנע הפרדת ילדי מהגרים מהוריהם

צוות מד"א מטפל בנפגע טביעה בעין צורים - 22 ביוני 2018. מד"א
צוות מד"א בעין צורים, היום/מד"א

"יחד עם חובש מד"א והמציל שהגיעו למקום באופנוע ים של מד"א מחוף עין גב וצוות הפאראמדיקים של מסוק מד"א שנחתו בסמוך הענקנו לילדה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות והיא פונתה במסוק מד"א תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים וביצוע פעולות החייאה לבית חולים זיו כשמצבה קריטי", שחזר החובש.

בשבוע שעבר נהרג בכנרת רוכב אופנוע ים בן 34, מפגיעת סירה סמוך לחוף הטרפז בטבריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירה, וכוחות של שיטור ימי כנרת והמשטרה אספו במקום ממצאים.

חובש מד"א בכיר אריק שועה סיפר כי "על המזח סמוך לחוף טרפז חברנו עם סירה שהוציאה מהמים גבר בן 34, מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגפיים העליונות". לדבריו, צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים. "ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שלצערנו בסופן קבענו את מותו".

(עדכון ראשון 15:47)

  • עוד באותו נושא:
  • כנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully