וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערבון ירושלמי: ברקת תומך באלקין בסרטון לקראת הבחירות

המרוץ לראשות עיריית ירושלים מתחמם וראש העיר המכהן ניר ברקת מעניק חיבוק חם לשר זאב אלקין לקראת הבחירות שייערכו באוקטובר. ברקת: "רק אלקין ימשיך את ההצלחה של ירושלים"

אתר רשמי

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת והשר לענייני ירושלים ולהגנת הסביבה זאב אלקין הפיצו היום (שלישי) סרטון הומוריסטי לקידום מועמדותו של זאב אלקין לראשות העיר בבחירות הקרובות שייערכו ב-30 באוקטובר השנה. בסרטון השניים דנים בכל הישגיהם למען הבירה. ברקת מחמיא לאלקין ואומר "אלקין נלחם בשבילנו בממשלה והיה שותף אמיתי למהפכה שעשינו בעיר. כירושלמי שאוהב את העיר הזאת בכל ליבו אני אומר לכם רק אלקין ימשיך את ההצלחה של ירושלים".

אלקין הודיע בחודש שעבר כי יתמודד על ראשות עיריית ירושלים. בכך הצטרף לשורת מועמדים לראשות עיר הבירה, כשהמרכזי בהם הוא חבר המועצה משה ליאון שהפסיד בבחירות הקודמות לברקת. כמו כן, הודיעו על מועמדותם חבר המועצה ויו"ר סיעת התעוררות עופר ברקוביץ' והיועץ המשפטי לשעבר של העירייה, יוסי חביליו. אלקין כתב בהודעה שהפיץ לתושבי העיר, "אני מוכן לוותר על משרה של שר בכיר וחבר קבינט עבור ירושלים, כי ירושלים היא אתגר ברמה הלאומית בעל חשיבות עליונה".

עוד בוואלה !NEWS
התשובה של צה"ל להצתות בעוטף עזה: גיוס כבאים למילואים
שב"כ על החלטת ביהמ"ש: "עומדים מאחורי ממצאי חקירת הרצח בדומא"
לאחר חודש במתקן שב"כ: השר לשעבר גונן שגב הועבר לכלא גלבוע

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. יוסי ציפקיס
ראש עיריית ירושלים ניר ברקת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully