וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופים של מיאמי, מגדלים ואננס: סרטון השכנוע שהציג טראמפ לקים

הנשיא טראמפ ביקש להעביר מסר לקים בפגישתם ההיסטורית לפיו יש אפשרות לעתיד שונה לצפון קוריאה. לצורך כך הציג נשיא ארה"ב סרטון קצר שבו נראים חופים, אזרחים מחייכים וחקלאות פורחת, כדי לגרות את דמיונו של קים. "זה סיפור על הזדמנות שאולי לא תשוב", נאמר בסרטון

אתר רשמי

לאחר הפגישה ההיסטורית אתמול (שלישי) בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, נחשף כעת סרטון הווידאו שהציג הנשיא האמריקני למנהיג קוריאה הצפונית. הנשיא טען לאחר הפגישה כי היא הייתה קצרה ותמציתית, אך כעת נחשף כי במהלכה הקרין טראמפ סרטון קצר בן ארבע דקות.

בסרטון, שנערך בצורה הוליוודית, תיאר קולו של הקריין "שני אנשים, שני מנהיגים, גורל אחד". טראמפ הציג לקים ולצוותו את החיים החלופיים שיכולים להיות בקוריאה הצפונית בעתיד, לאחר ההתפרקות מהגרעין וחתימה על הסכם השלום עם דרום קוריאה. "זה סיפור על רגע אחד כשלאדם יש הזדמנות שאולי לעולם לא תשוב", אמר הקריין על רקע שחקן כדורסל שמטביע את הכדור. "במה הוא יבחר? ייראה חזון ומנהיגות, או שלא?".

עוד בוואלה! NEWS:
פירוז מגרעין וערבויות ביטחוניות: טראמפ וקים חתמו על מסמך הבנות
הצהרת הפסגה בין טראמפ לבין קים: המסמך המלא
בלחיצת ידיים וחיוכים: טראמפ וקים נפגשו לפסגה היסטורית

תמונה מתוך סרטון שהציג נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ למנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג הון במהלך הפסגה בסינגפור. מערכת וואלה! NEWS
"רגע גורלי בחיי אדם". קטע מתוך הסרטון שהוצג לקים/מערכת וואלה! NEWS

בשאר הסרטון שהציג נשיא ארצות הברית נראה הפוטנציאל האפשרי הטמון בקוריאה הצפונית. סירות מהירות, רחפנים, גורדי שחקים, מכוניות שעשועים ואננסים מילאו את המסך במטרה למשוך את עינו של קים. הסרטון מציג את חופיה של מיאמי בארצות הברית ואזרחים מחייכים גם כן. "אני חושב שהוא אהב את זה, אמר טראמפ לאחר הפגישה.

טראמפ וקים חתמו אתמול על הסכם הבנות, בתום הפסגה ההיסטורית שלהם בסינגפור, אם כי המסמך נתפס בעיקר כסמלי. טראמפ אמר כי קים מחויב ל"פירוז גרעיני מוחלט של חצי האי הקוריאני" - מונח שמשמעותו מעורפלת - אך הוסיף כי הסנקציות יישארו במקומן בשלב זה . הוא אמר במסיבת עיתונאים שכינס אחרי החתימה כי משחקי המלחמה בדרום ייעצרו מאחר שהן "פרובוקציות יקרות", וכי הצפון הסכים לפרק אתר טילים אסטרטגיים, אף שאלו לא הוזכרו בהסכם עצמו אלא "הוסכמו בעל פה". טראמפ אמר כי ההסכם יחסוך כסף רב וכי הוא ישמח בשלב מסוים להחזיר את הכוחות האמריקניים מהדרום, אם כי אין לכך לוח זמנים.

(עדכון ראשון: 18:05)

עוד באותו נושא

עצירת התרגילים? בדרום קוריאה ובצבא ארה"ב לא מכירים את הוראת טראמפ

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנהיג קוריאה קים ג'ונג און לוחצים ידיים במהלך חתימת מסמך הבנות במלון הקפלה בסינגפור, 12 ביוני 2018. רויטרס
טראמפ וקים, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully