וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת הפסגה בין טראמפ לבין קים: המסמך המלא

12.6.2018 / 13:34

צילום: CNN ורויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד ג'יי טראמפ ויו"ר הוועדה לענייני המדינה של הרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה קים ג'ונג און ערכו פגישה ראשונה והיסטורית בסינגפור ב-12 ביוני 2018.

הנשיא טראמפ והיו"ר קים ג'ונג און דנו בצורה מקיפה, מעמיקה וכנה בנושאים הקשורים לביסוס יחסים חדשים בין ארצות הברית לרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה ולהשגת שלום בר-קיימא ומבוסס בחצי האי הקוריאני. הנשיא טראמפ מחויב לספק ערבויות ביטחוניות לרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה והיו"ר קים ג'ונג און אשרר את מחויבותו הנחושה והמבוססת לפירוז גרעיני מוחלט של חצי האי הקוריאני.

נשיא ארה"ב טראמפ מציג את מסמך ההבנות שעליו חתם עם קים, מנהיג צפון קוריאה, 12 ביוני 2018. רויטרס
טראמפ מציג את המסמך/רויטרס

כשהם משוכנעים שביסוס יחסים חדשים בין ארצות הברית לרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה יתרמו לשלום ולשגוג בחצי האי הקוריאני ובעולם, ומכירים בכך שהאמון ההדדי הנבנה יכול לקדם את פירוז חצי האי הקוריאני, הנשיא טראמפ והיו"ר קים ג'ונג הצהירו על הדברים הבאים:

1.ארצות הברית והרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה מחויבות לביסוס יחסים חדשים בהתאם לרצון אזרחי שתי המדינות לשלום ולשגשוג

2. ארצות הברית והרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה ישלבו את המאמצים להשגת שלום בר-קיימא ויציב בחצי האי הקוריאני.

3. באשרור הצהרת פנמונג'ום מ-27 באפריל 2018, הרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה מחויבת לעבוד לקראת פרוז מוחלט של חצי האי הקוריאני.

4. ארצות הברית והרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה מחויבות להשבת שרידיהם של שבויי מלחמה ונעדרים בקרב, כולל להשבתם של אלו שכבר זוהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כשהם מכירים בכך שהפסגה בין ארצות הברית לרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה - הראשונה בהיסטוריה - הייתה אירוע אפי בעל חשיבות גדולה ומתגברים על עשורים של מתיחות ועוינות בין שתי המדינות ולמען תחילתו של עתיד חדש, הנשיא טראמפ והיו"ר קים ג'ונג און מחיובים ליישם את התנאים בהצהרה המשותפת הזאת בצורה מלאה ומהירה.

המדינות מחויבות לערוך שיחות המשך בהובלת שר החוץ של ארצות הברית, מייק פומפאו, ועל ידי גורם בכיר רלוונטי מהרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה, בתאריך המוקדם ביותר, כדי ליישם את תוצאות הפסגה.

נשיא ארצות הברית דונלד ג'יי טראמפ ויו"ר הוועדה לענייני המדינה של הרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה קים ג'ונג און מחויבים לשתף פעולה למען יחסים חדשים בין המדינות ולמען קידום השלום, השגשוג והביטחון בחצי האי הקוריאני ובעולם כולו.

12 ביוני, 2018

האי סנסוטה

סינגפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully