וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוויה אכזרית": 7 שנות מאסר לכוכב "רוקדים עם כוכבים" שהורשע באונס

11.6.2018 / 14:13

המורה לריקוד יניב קקון הורשע בהסדר טיעון באונס תלמידה ובמעשה סדום באחרת וישלם לשתיים פיצויים בסך עשרות אלפי שקלים. "אני מרוצה מהעונש, מקווה שזה ילמד לקח וייתן המון כוח לבנות", אמר אמה של אחת הנפגעות

עריכה: איתי עמרם

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) שבע שנות מאסר בפועל על יניב קקון, שהורשע על פי הודאתו באונס קטינה ובמעשה סדום באחרת, בעת שהיו תלמידותיו. בית המשפט, פסק פיצויים של 60 אלף שקלים לאחת ו-20 אלף שקלים לאחרת. קקון בן ה-34 שהתפרסם בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", שימש כמורה לריקוד וביצע עבירות בארץ ובחו"ל, בעת שיצאו להופעות.

הפרשה נחשפה לאחר שאחת התלמידות סיפרה להוריה, אלה גייסו את עורכת הדין החיפאית תמי אולמן, יו"ר מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, שיחד עם עו"ד יעקב שלומוביץ ועו"ד שאדי סרוג'י ממשרדה, הגישו תלונה מפורטת בשם התלמידה לריקוד.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לפיגוע: בת 18 נפצעה באורח קשה מאוד מדקירות בעפולה
"היא פחדה ממנו והתלוננה": קרובי הנרצחת בחיפה מאשימים את המשטרה
יש דשא, יש משחק: נסיכי בריטניה השתעשעו בציבור. צפו

יניב קקון פליט הראליטי בן 31 חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו 27 באפריל 2017. פייסבוק, צילום מסך
קקון/צילום מסך, פייסבוק

למרות הפרסום הרב שזכתה הפרשה בתקשורת אז, ולמרות שארבע נערות הגישו אז תלונה במשטרה, כתב האישום התייחס לשתיים בלבד. כמו כן, רק חלקים מכתב האישום הותרו לפרסום. ממה שהותר עולה כי במספר הזדמנויות הוא בעל תלמידה שלו, במספר הזדמנויות הוא ביצע בה מעשי סדום, ובהזדמנויות רבות ביצע בה מעשים מגונים.

"לא לשתוק! לדבר! כי זה מאוד חשוב", אמרה לוואלה! NEWS אימא לילדה תלמידת הסטודיו של קקון, שנאנסה על ידו והביאה לחשיפת הפרשה. "אם אני כאימא הצלחתי להציל את הילדה הבאה בתור אז אני שמחה על זה. אני כאימא לילדה שעברה התעללות כזו חושבת שאין עונש שיכול לכפר על המעשים הנוראיים שהילדה שלי חוותה". הוא הוסיפה: "יחד עם זאת אני מרוצה מאד מהעונש, מקווה שזה ילמד לקח וייתן המון כוח לבנות שחוו חוויה אכזרית ונוראית שכזו".

עוד בוואלה! NEWS:
"נפלא כאן, התרגשות באוויר": טראמפ וקים ייפגשו אחד על אחד
"היא פחדה ממנו והתלוננה": קרובי הנרצחת בחיפה מאשימים את המשטרה
אכזבה לתת-אלוף עופר וינטר: לא ימונה לתפקיד מפקד אוגדה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קקון בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא סיפרה כיצד נחשפה הפרשה: "גיליתי את זה בעזרת חברה של הילדה שמבוגרת ממנה וגם רקדה בסטודיו וכנראה מכירה את קקון שהרשה לעצמו פעם אחר פעם לתקוף בנות ולאמלל אותן, אחרי שבסך הכל רצו ללמוד לרקוד ולהגשים את החלום שלהן. הנערה הזו היא זו שמשכה את הילדה שלי ונתנה לה יד וגרמה לה בדבר או שניים שהיא כנראה יודעת, להתוודות. זה התחיל בחוסר מוטיבציה של הילדה להמשיך לרקוד. עם קונפליקט עצום בינה לבין עצמה. היא מאוד רצתה להגשים את החלום שלה שזה היה הריקוד ומצד שני היא לא יכלה יותר לשאת את החוויה המזעזעת הזו שהיא חוותה מדי יום".

עו"ד עידית רייכרט, שייצגה את קקון אמרה "בית המשפט בגזר דינו היום דחה את בקשת המאשימה להחמיר עם הנאשם ולהטיל עליו עונש מאסר דו ספרתי ומצא כי יש להתחשב בנטילת האחריות המלאה, בהליך השיקום שנרתם אליו הנאשם, בהבעת החרטה ובהמלצות גורמי הטיפול השונים. העונש שהוטל על מרשי קשה לעיכול ודאי למי שזו מעידתו הראשונה אולם יכול היה להיות חמור פי כמה לו היתה מתקבלת כאמור עמדת המאשימה.

עו"ד תמי אולמן שייצגה את הנאנסת אמרה לאחר הדיון כי "בית המשפט נתן עונש ראוי, הקורבן הייתה שבעת רצון שהנאשם יצמא עצמו מאחור סור ובריח. הוא אמלל אותה לאורך כל השנים".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully