וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה נפצעו בתאונה בין משאית לאוטובוס בכביש הערבה

אל שתי זירות התאונה שבכביש 90 הגיעו צוותי מד"א וכוחות רפואה גדולים של צה"ל, והוזנקו בנוסף אליהם מסוקים. חובש סיפר כי הוא ראה במקום "זכויות מנופצות על תלולית עפר", ואת אחת הפצועות שרועה למרגלות האוטובוס

אתר רשמי

תשעה בני אדם נפצעו היום (חמישי) בתאונת דרכים בין משאית לבין אוטובוס מלא בנוסעים בכביש 90 (כביש הערבה), סמוך ליישוב צוקים. שתי נשים כבנות 60 נפצעו באורח בינוני ושבעה נפצעו באורח קל, רובם מפגיעת שברי זכוכית. הם פונו משם לבית החולים לאחר שחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום, בסיוע כוח רפואי של צה"ל. אל המקום הוזנקו מסוקים שפינו חלק מהפצועים.

חובש רפואת חירום במד"א, אלי שריקי, תיאר את שתי זירות התאונה: "כשהגעתי למקום ראיתי את האוטובוס עם זכוכית מנופצות על תלולית עפר בשולי הכביש. במרחק של כ-300 מטר משם, בהמשך הכביש, ראיתי את המשאית עם פגיעה חזית. אישה כבת 60 שסבלה מחבלה קשה בגפיים שכבה בסמוך למדרגות האוטובוס כשהיא בהכרה מעורפלת". לדבריו חלק מהפצועים יצאו באופן עצמאי מהאוטובוס והלכו בזירת התאונה.

עוד בוואלה! NEWS:
עם הגב לים: יותר מחצי מהרשויות המקומיות לא מנגישות חופים לנכים
18 חודשי מאסר נגזרו על 2 עובדי בית האבות בחיפה שהתעללו במטופלים
"נשכבנו על הגדר בשביל הקהילה": הטרנסג'נדריות הישראליות הראשונות

שמונה נפצעו בתאונה בין משאית לאוטובוס בכביש 90 ב-7 ביוני 2018. מד"א
זירת התאונה/מד"א
שמונה נפצעו בתאונה בין משאית לאוטובוס בכביש 90 ב-7 ביוני 2018. מד"א
זירת התאונה/מד"א

אתמול ילד בן שש נפצע באורח בינוני בתאונה שבה התנגש כלי רכב שעלה על המדרכה ופגע בשולחנות בית קפה ברחוב ויצמן שבתל אביב, סמוך לכיכר המדינה. בתאונה נפצעו באורח קל שני גברים נוספים, בן 60 ובן 50, באורח קל. כל הפצועים טופלו במקום בידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, שפינו אותם לבית החולים איכילוב בעיר. אחד הגברים שנפגעו, כבן 60, היה נהג כלי הרכב הפוגע. הילד נחבל בגבו. טרם התברר מה גרם להתנגשות הרכב בבית הקפה.

שמונה נפצעו בתאונה בין משאית לאוטובוס בכביש 90 ב-7 ביוני 2018. מד"א
זירת התאונה/מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוטובוס שנפגע בתאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully