וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נער בן 17 תוקף פקחי עירייה בקריית גת

6.6.2018 / 16:25

הנער נעצר אחרי שתקף את שני הפקחים, שהגיעו לרחוב בן גרא בעיר בעקבות קטטה שבה היה מעורב. הוא חשוד כי השליך בקבוק וודקה מזכוכית, בעט באחד מהפקחים ונשך את השני

עריכה: יאיר דניאל

נער בן 17 מקריית גת נעצר בסוף השבוע האחרון לאחר שתקף באלימות שני פקחים של הרשות המקומית. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה, ומעצרו הוארך. כתב אישום הוגש נגדו השבוע באמצעות חטיבת התביעות במשטרת ישראל.

בלילה שבין חמישי לשישי הותקפו באלימות שני פקחי עיריית קריית גת על ידי החשוד בעת שהגיעו אל רחוב בן גרא בעיר וניסו להפריד בין החשוד לקטינים אחרים שביניהם החלה קטטה. במהלך טיפולם באירוע החל החשוד מאיים על אחד הפקחים ומקלל אותו, ותוך כדי כך השליך בקבוק וודקה מזכוכית לעבר קטין אחר שעמו התקוטט. הבקבוק לא פגע בראשו של הנער, והתנפץ על הקרקע. לאחר מכן החל החשוד לתקוף גם את הפקח הנוסף במקום, תוך שהוא בועט בגופו ולאחר מכן נשך את הפקח האחר בזרוע ידו הימנית.

שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה שלאחריה נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט במהלך סוף השבוע. ביום שני השבוע, לאחר שהסתיימה החקירה בתחנת קריית גת, הגישה חטיבת התביעות לכיש כתב אישום נגד הקטין בבית המשפט בגין עבירות אלימות ואיומים. מהמשטרה נמסר: "ננקוט ביד קשה נגד כל גילוי אלימות בקרב בני נוער ונגד עובדי ציבור".

עוד בוואלה! NEWS:
מות הפעוטה בפ"ת: הגננת שכבה על התינוקת וצפתה בסרטונים בטלפון
יובל המבולבל נחקר בחשד לרכישת כמות גדולה של קוקאין
נער בן 14 נעצר לאחר שנגח בראשה של מורה בבית ספר בבאר שבע

אלימות בקריית גת- תיעוד: פקחי העירייה הותקפו ע"י חשוד קטין בעת שניסו להפריד בינו לאחרים במהלך קטטה. אתר רשמי
מתוך תיעוד האירוע/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully