וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לא לבד וזה רשמי: נחשף דו"ח סודי של צבא ארצות הברית על חייזרים

12.6.2018 / 0:00

רשת CBS הצליחה לשים את ידה על דו"ח שנכתב ב-2009 "עבור ולמען הצבא", ובו מתוארים מספר מפגשים לא שגרתיים עם כלי רכב חמקמקים ומשונים באוקיינוס לחופי קליפורניה. כל העדויות בפנים

האם זה תיעוד אמיתי של עב"מ? הפנטגון פרסם תיעוד של טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות/Pentagon

לפני כשנה חשפו העיתונים "ניו יורק טיימס" ו"וושינגטון פוסט" תעלומה גדולה שמקורה בשנת 2004, אז עצם שנחשד כרכב של חייזר תועד במים של חופי קליפורניה על ידי צבא ארצות הברית. כעת, התגלו פרטים חדשים על "טיק טק" (העב"מ הלבן כונה כך בשל הזריזות שלו וצורתו וצבעו הדומים לסוכריית המנטה), לאחר שרשת CBS הצליחה לשים את ידיה על מסמך "שהוכן על ידי ולמען הצבא" ב-2009, ובו מסופר על כמה מפגשים עם כלי תעופה לא שגרתיים שכאלה במשך כשבועיים בסוף 2004. בין השאר, הדו"ח עוסק במהירות העצומה ובאמצעי החמיקה המתקדמים שמאפשרים לעצם הזה לא להתגלות.

עוד בנושא

האם תרבות של חייזרים על המאדים נמחקה במלחמה גרעינית?
תיאוריית קונספירציה חדשה: ארצות הברית תביים נחיתת חייזרים"

עב"מ בתיעוד ממטוס קרב. גג, אתר רשמי
העב"מ מתועד על ידי מטוס קרב/אתר רשמי, גג

"כלי הרכב היה פורץ בכל פעם מתוך המים, לאחר שהיה עולה מעומק של כמעט 20 ק"מ תוך שניות ספורות", נכתב בדו"ח. טייסים שהיו באזור העידו שגם במים היה משהו מוזר, ואחד מהם אפילו סיפר על מפגש שלו עם עצם בלתי מזוהה בגודל של מגרש כדורגל. "הוא היה עגול והקוטר שלו היה לפחות 50 או 100 מטרים", סיפר הטייס, "זה נראה כאילו פורצת מתוך המים צוללת או ספינה". טייס אחר סיפר כי זיהה התרחשות מוזרה במים ותיאר משהו ש"נראה כמו 40 גלי וקצף כמעט כאילו המים רותחים".

צוללת ששייטה באזור לא זיהתה שום דבר חריג מתחת למים. אם אכן היה עצם כלשהו באוקיינוס הפסיפי, "יש לו יכולות מתקדמות מאוד, בהתחשב באמצעי הזיהוי המתקדמים שלנו שלא גילו אותו". הצבא האמריקאי לא אישר או הכחיש אף אחד מהפרטים בדו"ח ולא ממש הגיב על ההתפתחויות האחרונות.

וזה עב"מ שצולם בשמי רוסיה

צילום מסך

הסרטונים של "טיק טק" עשו הרבה רעש כאשר התפרסמו בשנה שעברה, כאשר ה"טיימס" דיווח על תוכנית סודית של הפנטגון בענייני חייזרים, אך התוכנית הסתיימה מבלי שגילתה הוכחות לביקור חוצנים בכדור הארץ. למרות זאת, קצין המודיעין שניהל את התוכנית אמר שיש מידע שטרם נחשף לציבור. "אני מאמין שיש ראיות לכך שאנחנו לא פה לבד", הוא אמר לרשת CNN בדצמבר האחרון.

למעוניינים, פה נמצא הדו"ח הצבאי המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully