וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תרבות של חייזרים על המאדים נמחקה במלחמה גרעינית?

6.4.2018 / 0:58

סרטון קונספירטיבי שנחשף מספק לטענתו עדויות לקיומה של מלחמה בעבר הלא רחוק של מאדים וייתכן שהיא אף ממשיכה גם כעת. האם זה מה שגרם להכחדתה של ציביליזציה מתקדמת של חיים חוצניים?

קרדיט: סוכנות החלל האירופית

בסרטון - החללית האירופית "סקיאפרלי" נחתה על מאדים

כוכב הלכת האדום, הלא הוא המאדים, אינו ראוי עדיין למגורי אדם בגלל תנאי המחייה הקשים בו . אולם, סרטון שנחשף לאחרונה בעמוד היוטיוב Disclose Screen The Grimreefar Filthy South טוען שיש לו את ההוכחה לכך שתרבות מתקדמת אכן גרה שם פעם. תיאורית הקונספירציה שמוצגת שם גורסת שעל המאדים ניתן לראות סימנים לכך שבמקום יש השפעה גרעינית שנוצרה כתוצאה ממלחמה, ואף עושה רושם שהיא נמשכת גם כיום.

עוד בנושא
"תרבויות קדומות תיקשרו עם חייזרים" - כך טוענים חוקרים בעקבות ממצאים ארכיאולוגים
שיפטו בעצמכם: האם זו הוכחה שאנשים ביקרו במאדים במאה ה-19?

חייזרים מאדים.
האם זו הוכחה לתרבות קדומה שהתנחלה במאדים?

יוצר הסרטון, שזכה לעשרות אלפי צפיות, טוען שייתכן שהמלחמה כלל לא הייתה בעבר הרחוק ויכול להיות שהיא התרחשה לפני 100 או אפילו 50 שנה. יכול להיות אפילו שהיא ממשיכה גם כעת. בסרטון נראות תמונות של פני השטח במאדים ואיזורים שדומים לפרצופים של אנשים. -כשההשערה שלו היא שהדמויות הללו הונחו שם בכוונה כדי להטמיע באיטיות את הרעיון של חיי חייזרים בציביליזציה המודרנית.

עוד באותו נושא

"חייתי על מאדים": ילד גאון טוען שחי על הכוכב האדום וזוכר פרטים מדהימים משם

לכתבה המלאה

עוד הוא טען ש"שניים מהעצמים נראים עם מאפיינים אנושיים, אבל אחד מהם נראה לגמרי כמו חייזר". האם זו ההוכחה לכך ששני גזעים שונים נמצאים על הכוכב? ב"דיילי סטאר" חושפים שהתשובה נמצאת בבווידאו אחר שפורסם לפני כמה ימים ומציג תמונותד שפורסמו על ידי נאס"א של לווין המקיף את מאדים.. באוסף התמונות המרהיבות שצילם במשך מספר שנים נראים אזורי הקוטב של מאדים, יחד עם תצוגה של Google Earth של המיקום שלהם.בקוטב הדרומי של הפלנטה ניתן לראות דיונות חול הדומות לאלו שמוצגות בסרטון תיאוריות הקונספירציה

המצלמה אז זזה ומציגה את שאר פני השטח, שם ניתן להבחין במכתשים רבים ובצורות סלעיות - אך אין פסלים או מקדשים אנושיים. הווידאו זכה לכמות עצומה של תשומת לב מאז פורסם בשבוע שעבר.הצופים אהבו את האיכות הגבוהה של הסרט, ושהוא עזר להשתיק טענות שהועלו בתמונות מטושטשות. אחד מהגולשים סיכם בקביעה סרקסטית:: "אתה מתכוון שזה לא חייזרים!? הלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully