וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיימס סקוור נצבעה בכחול לבן: אלפים חגגו 70 לישראל בניו יורק

אלפי בני אדם צעדו באירוע מיוחד של הקונסוליה הישראלית בניו יורק ומשרד התרבות והספורט. העלות - כ-5 מיליון שקלים. מהמסכים המקיפים את הכיכר הוקרן מיצג המציג את ההיסטוריה של המדינה. השרה רגב: "המיון הישראלי הפך מחלום למציאות"

צילום : AVS, עריכה: יאיר דניאל

אלפי בני אדם צעדו הלילה (שני) באירוע מיוחד לציון את חגיגות ה-70 לישראל בטיימס סקוור בניו יורק. באירוע, אותו ארגנה הקונסוליה הישראלית בניו יורק ומשרד התרבות והספורט, מסכים המקיפים את כיכר הטיימס אשר נצבעו בכחול לבן ומהם הוקרן מיצג ייחודי המציג את ההיסטוריה של מדינת ישראל, בשילוב המוטיבים של מורשת וחדשנות, שנבחרו לשנת ה-70.

בסרטון על מסכי הענק בכיכר הוצגו הישגיה של ישראל בתחום החדשות, המים, המדע והסביבה, תחת הכותרת "ישראל מאמינה". בסוף הסרטון התנוססו גם תמונותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בליווי הססמה "ישראל מאמינה בידידות".

עוד בוואלה! NEWS:
חמאס עצם עיניים והניח לפלגים לגבות מחיר על מות מפגינים בעזה
במוקד מסעו של נתניהו לאירופה: לחץ על איראן וחופש פעולה לצה"ל
בשורה לתלמידים: בחינות הבגרות ישלבו היבחנות עם ספר פתוח

אלפים חוגגים בכיכר הטיימס בניו יורק לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל בארצות הברית ה-4 ביוני 2018. AVS, מערכת וואלה! NEWS
אלפים חוגגים בכיכר הטיימס בארצות הברית,היום/מערכת וואלה! NEWS, AVS
אלפים חוגגים בכיכר הטיימס בניו יורק לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל בארצות הברית ה-4 ביוני 2018. AVS, מערכת וואלה! NEWS
שירי מימון הופיעה בחגיגות בניו יורק, היום/מערכת וואלה! NEWS, AVS

האירוע הישראלי החגיגי נועד לדמות את מסיבת הסילבסטר הגדולה שמתקיימת במקום מדי שנה אזרחית חדשה ופתוח לקהל הרחב. לקראת האירוע, אותו הובילו קונסול ישראל בניו יורק דני דיין ישרת התרבות והספורט מירי רגב ובו ישתתף גם שר המדע אופיר אקוניס, הפיק משרד התרבות והספורט את הסרטון בן 4 דקות.

הסרטון, לדבריה של רגב, נועד להמחיש את "סיפורה הניסי של מדינת ישראל, מדינה, שב-70 שנה, הצליחה להרקיע שחקים, כנגד כל הסיכויים, בכל תחום בהוויית חייה. נביא לידי ביטוי את 'הדמיון הישראלי', שהפך מחלום למציאות". עלות האירוע מוערכת בכ-5 מיליון שקלים, מתוך תקציב חגיגות ה-70. דני דיין, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, אמר כי "אני גאה להיות חלק מאירוע היסטורי, חד פעמי בניו יורק".

שירי מימון, דני דיין ומירי רגב חוגגים בכיכר הטיימס בניו יורק לרגל חגיגות 70 שנה לישראל בארה"ב ה-4 ביוני 2018. AVS, מערכת וואלה! NEWS
קונסול ישראל בניו יורק דני דיין, הזמרת שירי מימון ושרת התרבות מירי רגב בכיכר טיימס בניו יורק, היום/מערכת וואלה! NEWS, AVS
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully