וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: "שרה נתניהו ניסתה לתקוף פיזית את מנכ"ל משרד רה"מ"

לפי הדיווח, שמתבסס על מקורות במשרד, המנכ"ל גרונר לא נפגע, והדף את אשת ראש הממשלה מעליו בכוח עד שבכיר אחר במשרד הפריד ביניהם. "הרקע לעימות - מחלוקת על מימון המעון הפרטי בקיסריה". שרה נתניהו: "שקרים מגמתיים ומרושעים"

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסתה לתקוף באלימות את מנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר, שפרש השבוע מתפקידו - כך דווח היום (חמישי) בעיתון הארץ מפי מקורות במשרד ראש הממשלה. לדברי המקורות, גרונר לא נפגע והצליח להדוף אותה מעליו עד שבכיר במשרד התערב והצליח להפריד בין השניים. עוד דווח כי על פי המקורות הרקע לתגרה הוא מחלוקת על מימון הוצאות ביתם הפרטי של ראש הממשלה ורעייתו בקיסריה. גרונר הכחיש את הדיווח, ומטעמו של נתניהו נמסר כי מדובר ב"עוד אגדות נוסח סרנה".

הערב פרסמו ראש הממשלה ורעייתו סרטון בתגובה לדיווח, ובו אמרה שרה נתניהו: "אין לי מילים לתאר את ההזיה של השקרים מהאלה שנמשכים למעלה מ-20 שנה. שקרים מגמתיים כל כך, כל כך מרושעים עלי על ידי התקשורת הישראלית. פשוט, גודל הפרופורציה מראה כמה שזה כל כך קטנוני והזוי וקטן". ראש הממשלה מסר גם הוא: "אני מייחל שהתקשורת הישראלית תגיד פעם אחת מילה אמתית על רעייתי שרה כרעיה, כאם, כבת, כמי שעושה כל כך הרבה דברים טובים לציבור בישראל. מחיילים, דרך משפחות שכולות ועד ניצולי שואה. אבל כנראה שהיום הזה עוד רחוק".

עוד בוואלה! NEWS:
150 נכים וקשישים הפגינו בתל אביב וחסמו כבישים
פרשת המעונות: עד המדינה חפץ מסר עדות במסגרת השלמת חקירה
"אמרתי שאני נכה והם הרביצו לי": החשוד בתקיפת שוטרים ברהט העיד במח"ש

אחרי הפרסום ב"הארץ" שרה נתניהו על הדיווח שתקפה את מנכ"ל משרד רה"מ: "שקרים מרושעים" 31.05.18. צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, לשכת העיתונות הממשלתית
"שקרים שנימשכים מעל ל-20 שנה". הזוג נתניהו, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום: לשכת העיתונות הממשלתית
רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בביקור במטה האו"ם בניו יורק, מרץ 2018. רויטרס
"העימות - על רקע מחלוקת בנושא מימון הוצאות הבית בקיסריה". שרה נתניהו/רויטרס

ביום שני הודיע גרונר על כוונתו לסיים את תפקידו, אחרי כהונה בת שלוש שנים. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות במערכת הפוליטית כי גרונר עומד לסיים את תפקידו על רקע מחלוקות ומתיחויות בנושא ניהול משק הבית במעון ראש הממשלה, אך גרונר שב והכחיש את הדברים. עם ההודעה על סיום תפקידו הודה ראש הממשלה לגרונר על שירותו, אך טרם הודיע על זהות מחליפו של גרונר, שיסיים את תפקידו בחודש יולי.

גרונר, ששימש בעבר כציר הכלכלי בשגרירות ישראל בוושינגטון וכיהן בתפקידים בכירים במגזר העסקי, החל את תפקידו במשרד רה"מ במאי 2015. במסגרת תפקידו כמנכ"ל הוביל את עבודת המטה והמדיניות במשרד מול משרדי הממשלה, הרשות המחוקקת, רשויות מקומיות, וגורמי המפתח במשק. עם זאת, לדברי גורמים פוליטיים, במהלך כהונתו נקלע ליחסים מתוחים עם רעיית ראש הממשלה סביב נושאים בקשורים באישור הוצאות מעון ראש הממשלה ובחודשים האחרונים חיפש את דרכו החוצה. יצוין כי גרונר עצמו הכחיש בפני וואלה! NEWS את הטענות כמה פעמים בחודשים האחרונים.

אלי גרונר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה. באדיבות תקשורת ראש הממשלה,
הכחיש את הדיווח. גרונר/באדיבות תקשורת ראש הממשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully