וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי שאני נכה והם הרביצו לי": החשוד בתקיפת שוטרים ברהט העיד במח"ש

31.5.2018 / 20:28

אוסמה אבו סיאם, ששוטר תועד כשהוא סוטר לו, העיד כי בניגוד לטענת השוטרים הוא לא צעק "איטבח אל יהוד" ולא זרק אבנים. "השוטר קרא לי בן זונה ואז באה שוטרת ונתנה לי מכה בראש עם המכשיר שלה. הרמתי אבנים כדי להתגונן, ולא זרקתי אותן", סיפר

עריכה: תומר לוי

אוסמה אבו סיאם, שהיה מעורב בעימות האלים בין תושבים לשוטרים ברהט בסוף השבוע שעבר, הגיע הבוקר (חמישי) למשרדי מח"ש בבאר שבע, שם מסר עדות על האירוע. בתיעוד האירוע נראה אבו סיאם כשהוא מובל על ידי שוטרים לניידת, ואחד מהם סוטר לו במהלך הכנסתו לרכב. לטענתו, בניגוד לדברי השוטרים הוא לא זרק אבנים ולא צעק "איטבח אל יהוד". אתמול החליט בית המשפט המחוזי לשחרר אותו ממעצר, בניגוד לעמדת המשטרה שרצתה להגיש בקשה למעצר עד תום ההליכים.

אבו סיאם סיפר כי במהלך העימותים קילל אותו אחד השוטרים. "השוטר אמר לי 'בן זונה', ושאלתי למה הוא מדבר ככה. אז באה שוטרת מאחורה ונתנה לי מכה בראש עם המכשיר שלה. נפלתי על הרצפה. אמרתי להם שאני נכה, והם אמרו 'אתה לא נכה, אתה עבריין'. הרביצו לי, קיבלתי מכות על בראש, בפה, באשכים". לדבריו, הוא לא מכיר את שני החשודים האחרים שנעצרו.

אוסאמה אבו סיאם שנפצע באירוע האלים ברהט מסר עדות במח"ש: "זו היתה הגנה עצמית". אתר רשמי
אבו סיאם, היום/אתר רשמי

"החוקר אמר לי שאמרתי 'איטבח אל יהוד'. אני אמרתי ככה? לא. הרמתי אבנים אחרי שהשוטרת נתנה לי מכשיר על הראש, להגנה עצמית. תפסתי אבנים ולא זרקתי. באו אלי ולקחו לי את האבנים מהידיים, ואז לקחו אותי והשוטר הרביץ לי".

סנגורו של אבו סיאם, עו"ד מוחמד רחאל אמר כי "רואים בבירור בסרטון שלא הייתה שום תקיפה, שום עבירה פלילית. הוא הותקף על ידי השוטרים וכתוצאה מהתקיפה נפל על הרצפה והרים שתי אבנים. זו עובדה שאנחנו לא מכחישים. אנו סבורים כי מדובר בהתנהגות סבירה, וכי כל קורבן היה מתנהג באותו האופן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ראש עיריית רהט טלאל אל קרנואי בבית משפחת אבו סיאם. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
ראש עיריית רהט טלאל אל קנאוי בבית משפחת אבו סיאם, היום/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully