וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלי רכב ובתים בשדרות נפגעו מירי מקלעים מרצועת עזה; אין נפגעים

אזעקת "צבע אדום" הופעלה בעיר לאחר שקליעים שנורו מצפון רצועת עזה זוהו על ידי מערכת כיפת ברזל. מוקדם יותר כוח צה"ל תקף עמדת חמאס ועצר שני מחבלים שהגיעו במטרה לבצע פיגוע וניסו לחצות את גדר המערכת. פלסטיני נהרג ואחר נפצע

צילום: שי מכלוף

כלי רכב וכמה בתים נפגעו הערב (שני) בשדרות מירי מקלעים שמקורו ברצועת עזה. לא היו נפגעים מהירי אך נגרם נזק קל.
בעקבות הירי אזעקת "צבע אדום" נשמעה בעיר ובמועצה האזורית שער הנגב.

דוד מנצור, אחד התושבים שקליע פגע בחצר ביתו סיפר כי שהה בביתו עם בני משפחתו. "שמענו כמה פיצוצים והבנו שזה קליעים. התחושות קשות, בבית יש ילדים וזה מדאיג, צריך לעשות סוף לדבר הזה". מנצור הוסיף כי "החומה שנפגעה מהירי נמצאת מול החלון של התינוק. מזל שהקליע פגע רק ברכב של החתן שלי, זה יכל להגמר רע".

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר שנחקר בגין תקיפת ג'עפר פרח; השוטר החשוד הוצא לחופשה כפויה
נתניהו: אין מקום לשום נוכחות איראנית באף חלק של סוריה
"מחו נגדי בבריוניות": ח"כ גליק מסביר את סיבת הזמנת סרבן הגט לכנסת

תמונת קליע בשדרות. ---, מערכת וואלה! NEWS
אחד הקליעים שנורה לעבר שדרות, הערב/מערכת וואלה! NEWS, ---

ראש עיריית שדרות אלון דוידי אמר הערב כי "לצערנו אנחנו מכירים כבר גם את איום ירי המקלעים מעזה. חמאס מנסה בכל דרך לשבש את שגרתנו ולהפריע למנוחתנו ואנו לא ניתן לו את התענוג. העירייה ערוכה וצוותי הרווחה ומרכז חוסן נמצאים במוקדים השונים ובמידה ויידרש סיוע או טיפול לתושבים הוא יינתן במיידי".

דוידי הוסיף כי "אני משוכנע ששר הביטחון והרמטכ"ל לא יבליגו על האירוע החמור הזה ויגיבו בעוצמה בעזה.
דין קליע כדין רקטה".

לפני כשבועיים נפגעו כמה בתים בשדרות מירי מקלעים שמקורו ברצועת עזה. אחד מהבתים שנפגעו מהירי הוא ביתו של ראש עיריית שדרות לשעבר אלי מויאל. מצה"ל נמסר כי בוצע ירי מקלע כבד על ידי פעילי טרור משטח רצועת עזה. "צה"ל רואה את האירוע בחומרה ואת ארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש בשטח הרצועה וממנה", נכתב בהודעת דובר צה"ל.

עוד באותו נושא

צה"ל תקף עמדת חמאס ברצועה בתגובה לניסיון חדירה וירי; פלסטיני נהרג

לכתבה המלאה
קליע בשדרות. ---, מערכת וואלה! NEWS
קיר בית שנפגע מהירי על שדרות, הערב/מערכת וואלה! NEWS, ---
קליעים בשדרות 28 במאי 2018. ---, שי מכלוף
קליע שנורה לעבר שדרות, הערב/שי מכלוף, ---

מוקדם יותר היום כוח צה"ל עצר שני מחבלים שהגיעו במטרה לבצע פיגוע וניסו לחצות את גדר המערכת בצפון רצועת עזה. על המחבלים נתפסו סכינים, קאטרים וחומר בערה. במהלך המרדף נפתחה אש לעבר הכוח. בתגובה תקף צה"ל באמצעות טנק עמדת תצפית סמוכה. אין נפגעים לכוחות צה"ל, והמחבלים הועברו לחקירת כוחות הביטחון. בצפון רצועת עזה משרד הבריאות הפלסטיני מסר כי בתקיפה באזור בית לאהיא נהרג אדם אחד ושני נפצע.

שלושה פלסטינים נהרגו אתמול וכמה נוספים נפצעו לאחר שצה"ל תקף עמדת תצפית של הג'יהאד האסלאמי בדרום הרצועה בתגובה למטען חבלה שהונח בגבול הרצועה. המטען הונח בסמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה, במטרה לפגוע בכוחות הפועלים באזור ונוטרל הבוקר על ידי כוח צה"ל. המטען הוסתר בקאטר שנועד לחתוך את גדר המערכת. משרד הבריאות הפלסטיני מסר כי ההרוגים הם חסין אל-עמור בן 25, עבד אל-חלים א-נאקה בן ה-28 ונאסים אל-עאמור בן 25.

קליעים בשדרות 28 במאי 2018. ---, שי מכלוף
קליע שנורה לעבר שדרות, הערב/שי מכלוף, ---

דאוד שיהאב, דובר הג'יהאד האסלמי אמר אתמול כי "אנו יודעים איך להגיב להסלמה התוקפנית המסוכנת, זאת זכותנו ולא נוותר עליה לעולם. חובתנו כלפי דמם של ההרוגים שישראל שפכה. אנו יודעים מה עלינו לעשות בכדי להזכיר לטרור הציוני כי דם העם הפלסטיני אינו זול.

ביום שבת תקף צה"ל באמצעות מטוסי קרב יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון חמאס בדרום רצועת עזה. לפי דובר צה"ל, התקיפה בוצעה בתגובה לחציית הגדר ולניסיון פגיעה בתשתית ביטחונית שבוצעה אתמול, וכן לניסיונות חוזרים לפגיעה בתשתיות ביטחוניות.

תיעוד: צה"ל ירה לעבר עמדת חמאס בצפון הרצועה. אתר רשמי
הירי לעבר עמדת חמאס בצפון הרצועה, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully