וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת מות הפעוטה בגן הילדים בפתח תקווה: "מתה בצורה אכזרית וקשה"

גורם במשטרה שנחשף לחומרי החקירה סיפר לוואלה! NEWS כי הגננת החשודה בהריגת בת השנה וחצי בגן בעיר "פעלה בקור רוח במהלך האירוע ולאחריו". הורי ילדים השוהים בגן דורשים תשובות מהצוות: "שלא יספרו לנו סיפורים על מוות בעריסה". מעצרה הוארך בחמישה ימים

מערכת וואלה!

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצרה של אחת משלוש גננות בגן בפתח תקווה בחשד להריגת פעוטה בת שנה וחצי. בית המשפט האריך את תוקף צו איסור הפרסום שהוטל על פרטי הפרשה ועל זהות החשודות הקשורות למקרה בשישה ימים נוספים.

שתי הגננות האחרות שעובדות עמה שוחררו בתנאים מגבילים בשבוע שעבר והמשטרה ממשיכה בחקירת מותה של הפעוטה בת השנה וחצי בגן ילדים פתח תקווה, שבמסגרתה נעצרה גננת תושבת מרכז הארץ בחשד להריגה.

גורם במשטרת מרחב השרון המעורה בפרטי החקירה אמר לוואלה! NEWS כי מותה של הפעוטה הוא מצמרר. "הפעוטה מתה בצורה כל כך אכזרית וקשה, הדעת אינה סובלת את מה שקרה בגן הילדים". לדברי הגורם, "הגננת פעלה בקור רוח במהלך האירוע ולאחריו".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: אין מקום לשום נוכחות איראנית באף חלק של סוריה
"מחו נגדי בבריוניות": ח"כ גליק מסביר את סיבת הזמנת סרבן הגט לכנסת
ההרוג בתאונה בכביש החוף - חייל; "לא ברור למה נסע ככה"

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
"הפעוטה מתה בצורה כל כך אכזרית וקשה"/שי מכלוף

כשבועיים לאחר שהפעוטה מתה בפעוטון, הורי ילדי הפעוטון עדיי לא קיבלו תשובה לשאלה מה הוביל למותה הטרגי. "באותו היום התקשרו מהגן וביקשו שנגיע לאסוף את הילדה מהגן מוקדם יותר", סיפר אביה של אחת הפעוטות הלומדות בגן. "שאלנו למה, אבל לא הסבירו יותר מדי ואמרו שזה כנראה מוות בעריסה, מאוחר יותר שמענו שהילדה אולי נחנקה מהשמיכה שלה".

לדברי האב, בשעת ערב תקבלה הודעה בקבוצת הוווטאפ של הגן שנשלחה על ידי מנהלת הפעוטון, "ערב טוב לכולם, סליחה על השעה. מחר גן יהיה סגור עד הודעה חדשה. אצלי כרגע אין תשובות אז אל תשאלו. ברגע שתהיה לי תשובה אני אעדכן אתכם. תודה וסליחה".

עוד באותו נושא

גננת בגן בפתח תקווה נעצרה בחשד להריגה של פעוטה בת שנה וחצי

לכתבה המלאה
מסיבות ריקודים להורים וילדים. יפעת סני, מערכת וואלה! NEWS
"לא הסבירו יותר מדי ואמרו שזה כנראה מוות בעריסה"/מערכת וואלה! NEWS, יפעת סני

ב-15 במאי איבדה את הכרתה הפעוטה בעת ששהתה בגן, משם הובלה במצב אנוש לבית החולים לילדים שניידר בעיר. מבית החולים נמסר כי התינוקת הגיעה ללא רוח חיים ולמרות מאמצי הצוות הרפואי נקבע מותה. מאז המקרה הקשה עברו כבר שבועיים וההורים הנסערים, מנסים להבין מה אירע בגן והוביל למותה של הפעוטה. "שלא ינסו לספר לנו סיפורים שהפעוטה הלכה לישון ופשוט לא התעוררה, כולנו הורים לילדים, כולנו מתעניינים ויודעים מתי יכול להתקיים מוות בעריסה", אמרה אחת האמהות.

ההורים דורשים לצפות בקלטות האבטחה

לדבריה, "העובדה שהמקרה עדיין בחקירה, גורמת לכולנו לשאול שאלות. כשקיבלנו את ההודעה להגיע ולאסוף את הבת אמרו לנו שכרגע הכל בחקירה, שאחת הגננות של הגן נחשדת בהריגה של הפעוטה, אבל לא עונים על שאלות. כבר שבועיים שאנחנו צריכים למצוא מי שישמור על הילדים שלנו".

בכניסה לגן תלוי שלט ובו נכתב כי הגן מרושת במצלמות אבטחה, בשיחה עם וואלה! NEWS הביעו הורי הפעוטות את רצונם לראות את קלטת האבטחה. "מי מבטיח לי שגם לא ניסו לפגוע בבת שלי?" שאלה האם ."הגננת לא נראית כמו מי שתנסה לפגוע במישהו, אבל בשביל השקט שלנו גם לנו יש את הזכות לצפות בקלטות האבטחה". לדברי ההורים בפעוטון, הוריה של הפעוטה הגיעו לישראל ממולדבה כדי להשתלב בשוק העבודה. לאחר מותה של בתם, הם חזרו לארצם כדי להביאה לקבורה.

(עדכון ראשון: 9:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully