וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גננת בגן בפתח תקווה נעצרה בחשד להריגה של פעוטה בת שנה וחצי

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרה של תושבת מרכז הארץ בחשד להריגה של פעוטה בזמן ששהתה בגן. שתי גננות נוספות שנעצרו לחקירה שוחררו לביתן. אם לפעוט בגן: "קשה לי להאמין שהגננת עשתה מעשה חריג ופגעה בילדים, ידענו שהם בידיים טובות"

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
הגן נותר סגור./שי מכלוף

בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) את מעצרה של תושבת מרכז הארץ, גננת במקצועה בחמישה ימים בחשד להריגה של פעוטה בת שנה וחצי ששהתה בגן בו עבדה.

הגננת נעצרה ביממה האחרונה יחד עם שני עובדות נוספות בחשד להריגה כאשר השתיים שוחררו לביתן לפנות בוקר לאחר חקירה ממושכת. בתום דיון בבית המשפט שהתנהל בדלתיים סגורות הוחלט להאריך את מעצרה בחמישה ימים. לבקשת המשטרה הוצא צו איסור פרסום על פרטי החקירה ועל זהות שלוש הגננות. במשטרה מסרבים למסור כיצד הומתה הילדה. האירוע התרחש לפני כמה ימים בעקבות חקירה ממושכת של המשטרה ושלא ניתנת לפירוט בשל הצו.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ בהודעה דרמטית: הפסגה ההיסטורית עם מנהיג צפון קוריאה מבוטלת
תחקיר צה"ל: המחבל השליך על לוחם דובדבן פלטת שיש - ונמלט
שלושה פעוטות פלסטינים מתו לאחר שננעלו במכונית באזור ירושלים

המעון שבו טופלה הפעוטה בפתח תקווה נותר סגור. א', אם לפעוט בגן הילדים מפתח תקווה התייחסה בשיחה וואלה!NEWS למעצרה של הגננת. "אני רק יודעת שמאז המקרה הגן סגור ואנחנו צריכים למצוא סידור לילד שלנו", אמרה.

"כששאלנו בגן מה קרה סיפרו שאחת הילדות הלכה לישון עם שאר חבריה ופשוט לא התעוררה, קשה לי להאמין שהגננת שכל-כך אהבה את הילדים עשתה מעשה חריג ופגעה בילדים, הילדים מאוד אהבו לגן, לא מקנא בצוות הגן".

בתשובה לשאלה אם זוכרים לה אירועים חריגים שהתרחשו בגן השיבה "כמו שאני זוכרת לא, הלכו ברוגע לעבודה, ידענו שהילדים שלנו בידיים טובות, מקווה שכל הסיוט הזה יסתיים בקרוב. לא יודעת עדיין לאיזה גן ילך הבן שלי בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully