וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פעוטות פלסטינים מתו לאחר שננעלו במכונית באזור ירושלים

השלושה, בן שלוש ואחיות בנות שנתיים, שיחק ונכסו לכלי הרכב בסמוך למוסך בעיירה אל-עיזריה. הם פונו לבית חולים באבו דיס, אך הגיעו ללא רוח חיים. המשטרה הפלסטינית פתחה בחקירה

עסקים מוזנחים במזרח ירושלים - אייטם מיה הורודיצ'אנו. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
מזרח ירושלים/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ

שלושה פעוטות פלסטינים מתו היום (חמישי) כשננעלו במכונית ליד מוסך בעיירה אל-עיזריה שבאזור ירושלים - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים.

הילדים, שנכנסו למכונית כחלק ממשחק, זוהו כיוסוף זידאן מוסא, בן שלוש, והאחיות זנין מחמוד אבו ראליה ורהף מחמוד אבו ראליה בנות השנתיים. הם פונו לבית חולים בעיירה אבו דיס הסמוכה, אך הם הגיעו ללא רוח חיים ושם נקבע מותם. המשטרה הפלסטינית פתחה בחקירה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
תחקיר צה"ל: המחבל השליך על לוחם דובדבן פלטת שיש - ונמלט
הרבנות שלחה ילד חילוני לשיחה עם רבנים - כדי שיסכים לחינוך דתי

המיקום בו הפעוט כבן שנתיים מת לאחר שנשכח ברכב ברכסים 
 24 בפאריל 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
צוות מד"א קבע את מותו במקום, הרכב בו נשכח נרייה ברכסים, אפריל/מערכת וואלה! NEWS, -

לפני כחודש נריה טייאר בן השנתיים, מת ממכת חום לאחר שנשכח ברכב לוהט. כ-200 בני אדם נכחו בהלוויתו של הפעוט מרכסים שבקריות. הוא נפטר כיומיים לפני יום הולדתו השני.

אביו של נריה הסיע את אחיותיו ללימודים, לאחר מכן במקום לקחת את נריה לגן, "הרגיש שנגמר המסלול ואפילו בסופו של דבר גם לא הלך לדואר", אמר לחבר משפחה. האב חזר לביתו ואחר כך הלך לכולל. הוא היה אמור לנסוע מאוחר יותר במהלך היום לקופת החולים בחיפה, וגם על נסיעה זו וויתר. הרב טאייר אמר כי "זה משהו מאד מוזר לו. הוא הרגיש כאילו יש משהו מכוון כזה שלא להגיע לאוטו בחזרה".

הבת הבכורה הלכה לאסוף את נריה מהגן, אבל הגננת אמרה כי כלל לא הגיע. היא התקשרה לאב, שהבין ששכח את בנו ורץ לרכב, אך היה מאוחר מדי. "כשהגיע מצא ילד יבש לגמרי, הוא מייסר את עצמו עכשיו", אמר הרב. "הוא לא מבין איך לא זכר. הוא לא אדם מפוזר.

  • עוד באותו נושא:
  • אל-עיזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully