וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בתאונה בכביש החוף - חייל; "לא ברור למה נסע ככה"

הותר לפרסום כי הצעיר שנהרג בתאונת הדרכים הקשה הוא שחר רובילר, חייל בן 19 המתגורר בנתניה. הוא שירת בבקו"ם והמתין לשיבוץ לתפקיד בשורות הצבא. רובילר אינו מוכר למשטרה ובשלב זה החוקרים מנסים להבין מה גרם לו לנסוע נגד כיוון התנועה

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

שחר רובילר, חייל בן 19 מנתניה הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקשה שהתרחשה הלילה (שני) בכביש החוף - כך הותר לפרסום. רובילר, שירת בבסיס הקליטה והמיון (בקו"ם) בתל השומר והמתין לשיבוץ בתפקיד בשורות הצבא.

"עוד חבר כבר לא איתנו", כתב אחד מחבריו של רובילר בעמוד הפייסבוק שלו. "אני מתעורר בבוקר עם 300 שיחות שלא נענו. לא מצליח לעכל. ילד עם מאה אחוז גבריות. ילד שכולם אוהבים. ועכשיו אני באמת שואל - למד דווקא אותך? תשמור עלינו מלמעלה".

עוד בוואלה! NEWS:
אבו מאזן שוחרר מבית החולים אחרי תשעה ימים: "אחזור לעבודה מחר"
רוסיה: רק לכוחות ממשלת סוריה צריכה להיות נוכחות בגבולה הדרומי
היועמ"ש מזהיר: "מערכת אכיפת החוק נמצאת תחת מתקפה"

שחר רובילר, החייל שנהרג בתאונה בכביש החוף, 28 למאי 2018. צילום מסך
שחר רובילר/צילום מסך

רובילר אינו מוכר למשטרה, וטרם התברר מדוע נסע באופן מסוכן. "כבר בשלבים הראשונים של האירוע הבינו השוטרים שהנהג מסכן חיים, גם שלו וגם של העוברים ולכן ניסו לעצור אותו מבלי לסכן אותו. זו הסיבה שלא התנהל מרדף אחריו אלא רק ביקשו ממנו לעצור", אמר גורם במרחב השרון.

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע החל לאחר שניידת סיור של של משטרת נתניה הבחינה ברובילר נוסע באופן חשוד, זגזג על הכביש, עלה כמה פעמים על המדרכה ואף פגע בכלי רכב חונה. השוטרים נסעו אחר הרכב וקראו לו כמה פעמים לעצור כדי לברר את נסיבות הנהיגה החשודה. הם הדליקו אורות כחולים על גג הניידת אך לא הפעילו סירנה או ניהלו מרדף.

עוד באותו נושא

נהג נגד הכיוון והתנגש במשאית: בן 19 נהרג בכביש החוף ליד נתניה

לכתבה המלאה
פוסטנ שכתב חברו של שחר רובילר, ההרוג בתאונה בכביש החוף, 28 במאי 2018. צילום מסך
"לא מעכלים". פוסט שכתב חברו של רובילר בעמוד הפייסבוק שלו/צילום מסך

בשלב זה, השוטרים החלו לנסוע אחרי הרכב. הנהג הגיע למחלף ביתן אהרון חבצלת ומיד ירד אל הכביש, לנתיב הנגדי. הוא הספיק לנסוע כמה מאות מטרים עד שהתנגש במשאית. בתאונה היו מעורבים שלושה כלי רכב נוספים.

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה קבע את מותו של הצעיר ופינה את שני נוסעי המשאית שנפצעו באורח קל לבית החולים הלל יפה בחדרה. בעקבות התאונה נחסם לתנועה כביש 2 לכיוון דרום במחלף ינאי.

הקטל בדרכים
חובש מד"א: "נהג נגד הכיוון והתנגש במשאית"
בן 19 נהרג בכביש החוף ליד נתניה. מד"א, מד"א
זירת התאונה בכביש החוף, הבוקר/מד"א, מד"א

לדברי ראובן איבגי, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירת התאונה יחד עם הפרמדיק אייל דרורי, רכבו של הצעיר היה צמוד למעקה הבטיחות ומעוך. "על הכביש ראינו בסמוך משאית עם מעיכה בחזית, ובנוסף כחמישה כלי רכב פגועים", סיפרו השניים. "ברכב הפרטי שנמעך נלכד צעיר כבן 19. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב-מערכתית", הוסיפו. "לאחר שחילצנו אותו מהרכב בסיוע צוותי הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. שני גברים, נהגי משאית שנחבלו קיבלו טיפול רפואי ופונו לבית החולים כשמצבם קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully